Kdo jsou ti co vyštípali Davida Vlka?

Pojďme se podívat na profily některých "diskutujících", kteří jen prudí a které tu redakce trpí. Přitom  kolikrát je smazán příspěvek za trolling. U těchto ne. Až to skončí uštváním oběti. 

 

Začnu Davidem Horákem. Zhruba před rokem jsem neodolal a dal se s ním do dialogu pod jedním svým blogem. Stojí to za to. Čtěte hlavně Vy, důchodci, kteří ho zde soustavně plusujete a kteří hýkáte nadšením nad tím, jak to nám, "demokratům", jak rád opakuje jiný, nandavá. Tady je zdroj

David Horák: 

    Kupodivu musím přiznat, že tentokrát snad poprvé souhlasím s nadpisem Vašeho dnešního, zde zveřejněného blábolu.

    A neustále mne stresují zprávy o zvyšování důchodů, které jsou skutečně onou největší zlodějnou na naší společnosti, na kterou musíme my mladí vydělávat. Vždyť ti současní gerónti penzystýcký si něco takového skutečně nezaslouží ! Vždyť to byla převážně a právě ona generace, která tu celá ta léta držela zuby, nechty u moci onen hnusný totálitní, šedivý, nešťastný, normalizační režim, kvůli němuž se nacházíme v takovém svrabu v jakém jsme a z kterého se stále nemůžeme vybabrat.

    A kdyby nebylo nás mladé generace, kteří jsme tehdy na podzim v onem 89 ´ pozvedli ten prápor svobody a demokrácije, který hrdě vztyčený nad našimi hlavami neustále neseme vstříci nové šťastné, svobodné a demokratické budoucnosti, tak věřím, že kdyby nebylo nás, kteří jsme otočili včas kolem dějin, tak bychom nejspíše všichni již dávno hlady a bídou pokapali.

    A přitom právě oni současní penzisté se neustále vyššího věku dožívají, neboť oni nepoznali dřinu a úsilí jaké čeká nás, protože ve svých produktivních letech tak akorát na všelijakých těch stranických, ROH, SSM a jiných schůzích většinu pracovní doby strávili. A pokud už na pracovišti byli, tak je zajímalo jaký melouch tak v pracovní době udělat, nebo kde co pokradnout v souladu s tehdejším heslem "Kdo nekrade, okrádá rodinu".

    Píše se rok 2019, tedy 30 let po sametu. Nějak mi to početně nesedí. 

    Tomáš Flaška: 

    "My mladá generace, kteří v roce 1989....". Hm, takže je vám tak 55 a víc? Tedy mladá generace?

    Občane Horáku, proč zrovna Vy píšete o blábolu???

    David Horák: 

    Máte tedy skutečně špatný odhad, neboť jsem jeden z blížícího se konce tzv. "Husákových děcek" takže k "...55 a víc" mám ještě dosti času.

    A v oněch letech jsem měl sice co dělat abych onen prápor vůbec uzvedl, ale podařilo se a o to smutnější je, že na penze lidí té popisované, a možná i Vaší generace, budu muset ještě léta vydělávat ač mě a nám mladým se věk bez ohledu na zásluhy o změnu tehdejšího systému neustále a neustále vzdaluje.

    A pokračuje

    Pochopitelně myslím věk našeho odchodu do důchodu a na zasloužilý odpočinek od té dřiny, kterou musíme vynakládat abychom ty geronty uživili.

    Takže pokud je panu Horákovi již tolik, jak o sobě tvrdí, tak se jeho tvrzení samozřejmě musí vztahovat i na jeho rodiče. Na což mu kladu dotaz.

    Tomáš Flaška: 

    A co Vaši rodiče? Platí to pro ně též? Nebo připouštíte dokonce výjimky?

    David Horák: 

    Oba moji rodiče ještě pracují a jsou tak nuceni na ony geronty též stále přispívat, nicméně v dobách kdy jsem dospěl jsem jim jejich chyby vysvětloval a dá se říci i v jistém ohledu se za ně styděl, což nesli těžce. A když se mi ve svobodné společnosti naskytla možnost se angažovat v náboženské obci našich bratrů a sestří, tak jsem jim z křesťanské lásky nakonec odpustil a dal rozhřešení, kterého si vážili natolik, že na mne přepsali rodinnou vilku a chatu. 

    Nějak mi ten věk pana Horáka a fakt, že jeho rodiče ještě nejsou v důchodovém věku, nesedí (nepíše, že dobrovolně pracují, ale že jsou nuceni...)

    Tomáš Flaška: 

    -Psal jste, že jste jako mladý dělal revoluci, ale sotva jste uzvedl prapor. Takže v roce 1989 vám bylo tak 15 let. Pochybuji že jako 12ti letý byste byl nějaký aktivní na ulici.Takže jste ročník 1974 a starší.

    - Pokud vás rodiče měli už jako hodně mladý, řekněme ve 20letech. Tak musí být ročník 1954 a starší.

    - Tedy dnes jim je 64 a více. A píšete že nejsou důchodci.

    Prostě pan Horák si vymýšlí. 

    David Horák: 

    tak jsem se účastnil manifestací ač mi nebylo ani tolik kolik odhadujete. Neboť jsem si byl vědom, že jako nezletilý nemohu být trestně stíhán, tak jsem byl skutečně velmi aktivní v oněch listopadových dnech roku 89 ´ mnohem více než starší občané, kteří se podvědomě báli se projevit.

    A moji rodiče pocházejí z počátku 60-tých let, kdy se začalo projevovat uvolňování a předzvěst "Jara 1968" kdy už částečně chápali souvislosti, tak mě v dětství o oné době a jejím odkazu často místo všelikých pohádek před spaním vyprávěli.

    Počítejte se mnou. Pokud jsou rodiče z počátku 60. let, v optimálním případě ročník 1961 a pokud připustím že měli pana Horáka v 16ti letech, tedy v roce 1977, tak v roce 1989 by muselo panu Horákovi být 12 let.  Tak si trochu zase vyměníme názory až se dopracujeme k následujícímu: 

    Tomáš Flaška: 

    Takže občane Horáku opět vás ocituji: "A kdyby nebylo nás mladé generace, kteří jsme tehdy na podzim v onem 89 ´ pozvedli ten prápor svobody a demokrácije,...."

    Takže v 9ti letech jste se o to zasloužil? To myslíte vážně?

    David Horák: 

    Byť si to nedovede asi představit, tak již v té době svého mládí jsem byl tak vyspělý a uvědomoval si, že zažívám převratnou dobu která ovlivní i mou budoucnost.

    A proto, přestože jsem byl teprve v dětských létech, jsem pochopil že jsem svědkem historické události, která mi umožní volně dýchat a žít v překrásné, světlé svobodné a demokratické společnosti. A neboť šlo i o mnou svobodu tak jsem dělal vše co bylo v mých silách, aby tohoto snu bylo dosaženo. A tak si pamatuji, že v oněch chladných listopadových dnech jsem se vzdal dokonce oblíbené zábavy a místo bruslit na zimní stadion, jsem chodil s rodiči po manifestacích, kde jsem vypůjčenými klíčky zvonil a dětským hláskem provolával úderná hesla a přispěl k našemu vysněnému cíli.

    ...Bohužel jsem si jako dítě neuvědomil, když jsem provolával vysokým hláskem "Nejsme jako oni", že nakonec v dospělosti budu museti v potu tváře vydělávat v souladu s tématem Vašeho článku na penze těch, kteří zde celá ta léta drželi u moci ten hnusný totalitní režim, který mi poznamenal rané dětství a jehož odkaz se s námi vleče doposud.

    -------------------

    Pojďme k dalšímu. Pan Ivan Marek je tradiční bijec živnostníků. Velký zastánce EET a obhájce našeho premiéra.  Před necelým týdnem (jako téměř vždy a všude) zaperlil pod blogem Jan Zieglera. Je to seřazeno podle času. Příspěvek pana Marka je v 18:22 a rozklikněte si vlákno. 

    Ivan Marek: 

    ......

    Já m.j. podnikám též, ale nemám potřebu to zde nonstop vytrubovat, a už vůbec ne uplakávat, jak mi druzí nepřejícníci ubližují.

    Roman Poborský: 

    Vy podnikáte? V obchodním rejstříku o Vás ale bohužel ani zmínka....

    I já si tedy na internetu projíždím ARES, právnické osoby, fyzické osoby a hledám jméno Ivana Marka. Pár jich najdu, ale ani jeden neodpovídá věku a regionu bydliště tohoto diskutéra. 

    Ivan Marek: 

    Jó v obchodním rejstříku, pane Poborský můžete pátrat co Vám libo. Co taky v dnešní době můžete nakonec dělat krom opruzování a kádrování jiných,že? Já mám ale práce až až, zastavil jsem se od rána až v 17 hod. . . . . i bez "obchodního rejstříku".. . . . . . . Ještě by Vám mohl pomoci v pátrání FÚ. pokud by Vás to až tak moc zajímalo. . . . .

    Petr Burian: 

    Takže jste právě ten šmelinář přikradač, kvůli kterému nám všem generální tajemník Babiš napařil EET. No dík.

    Já za sebe dodávám, že pak by obhajoba EET ze strany pana Marka dávala smysl. On, jakožto neregistrovaný podnikatel, samozřejmě nic evidovat a odevzdávat nemusí a ztížení věci konkurenci, případně její likvidace, by byla v jeho zájmu. 

    Ivan Marek: 

    Buriane, radím Ti dobře, starej se raději sám o sebe a nestrkej nos tam po čem ti nic není, a o čem nemáš šajnu. Jsem zvědavý, kolik se vás ještě přidá na obhajobu nesmyslu který se zde řeší už týden

    Víš vůbec o čem "je řeč" ?

    Chápu, že panu Burianovi už trochu tečou nervy a tak také vynechá oslovení pane.

    Petr Burian: 

    Marku, strčte si své rady někam a vysvětlete, jak to že jste tedy podle svých slov neregistrovaný živnostník. Ve své podstatě je to okrádání a šmelina nejhrubšího zrna, anebo lžete tak, jak jste byl zvyklý za starých rudých časů.

    A pan Marek, když už nemá argumenty reaguje jako většina těchto diskusních trollů klasicky. Odvedením tématu jinam, vykličkováním, případně dehonestací. Teď už přechází do tykání. 

    Ivan Marek: 

    Pátrej, pátrej, možná se dopátráš. Ty jsi jeden z mnoha tiskových mluvčích dotyčného pána, a nebo snad ne i jeho advokát?

    Tím dotyčným pánem měl na mysli mě, jenom pro pořádek. 

    -----------------------

    Dalším takovým "expertem" je pan Jaromír Petřík. Diskutuje zdánlivě slušně, ale úplně o něčem jiném než o čem je řeč. Většinou tapetuje pouze svá moudra a podsouvá své myšlenky. O jeho přítomnost v diskusi určitě mnoho lidí nestojí. Tady jeden krásný příklad

    Václav Szöcs (čas 20.03): 

    Zeptám se úplně jednoduše, dokážete nechodit někam, kde o vás autor textu nestojí, když o to budete slušně požádán?

    Jaromír Petřík: 

    Zajímavé, že Vás toto nezajímalo pod mými blogy, nebo pod blogy jiných blogerů zlikvidovaných adminy, kde se příznivci pana Vlka, Trizuljaka či Flašky chovali neuvěřitelně sprostě a agresivně.

    Proč se nepustíte do nich?

    Nezapomeňte, že pan Vlk odchází dobrovolně z důvodu, že neunesl kritiku a jiné názory.

    Dochází k výměně názorů, do které se připojují i další. Až to pan Szöcs nevydrží a v 21:03 otázku opakuje: 

    Václav Szöcs (21:03): 

    Teď tady (toto je pokračování naší debaty o 3 stránky dále) ale řešíme rozhodnutí p. Zieglera, které vám evidentně není po chuti, tak mi začalo vrtat hlavou, proč se po jeho blogy vlastně MUSÍTE vyskytovat, když si to nepřeje? Co tedy ta odpověď, musíte?

    Jaromír Petřík: 

    Mně je rozhodnutí pana Zieglera úplně putna, zda bude mazat příspěvky podle jmen autorů, bude to jen jeho vizitka, pokud jeho diskuse budou dokumentované šedými proužky.

    Počítám, že pokud tam bude více šedých proužků, tak bude žalovat adminům, aby dali příslušným diskutujícím ban. Toto ostatně Ziegler s Trizuljakem jako oblíbenci adminů již praktikují, jako slabé a nejisté osobnosti neunesou kritiku, protože ji nedokážou vyvrátit argumenty.

    A co se týká Vašich oblíbenců, tak pokud jsem jim napsal, ať netrollí pod mými blogy, tak mne obvinili, že nejsem cenzor, abych jim mohl cokoliv zakazovat.

    Takže, opět z Vaší strany, jak se lidově říká "střelba do vlastních řad."

    Václav Szöcs (21:57)

    Pokud vás kterýkoli bloger slušně požádá "hele Jardo, zkus mě prosím ignorovat a ignoruj moje články. Nechci číst tvoje komentáře, nedělá mi to dobře, buď tak laskav a nechoď tam", RESPEKTOVAL BYSTE TO?

    Ano, je to až tak jednoduché. Potřebujete být tam, kde nejste vítán?

    Jaromír Petřík: 

    Odpovím jim jejich vlastními slovy, že chtějí zavádět cenzuru pod svými blogy.

    Toto není z mojí hlavy, ale z jejich.

    A kdo je Vaším oblíbencem a kdo není je podle způsobu Vaší diskuse natolik průhledné, že je vůbec nemusíte jmenovat. Jen mohu napsat, že jde o ty, které nezajímají ani fakta, ani pravda.

    Václav Szöcs: 

    Výborně, tak už jsem se dozvěděl, co jím odpovíte. A dozvím se taky, zda tam budete i přes toto přání nadále chodit diskutovat?

    Dochází opět k delší výměně příspěvků o všem možném, kam pan Petřík stáčí diskusi. Až druhý den (!):

    Václav Szöcs (o den později v 12:02)

    A odpověď na otázku, která visí ve vzduchu už téměř 24 hodin?

    A teprve teď to pan Petřík konečně rozčísne a jasně a zřetelně dá odpověď aby každému bylo jasno jak to s ním v budoucnu bude chodit: 

    Jaromír Petřík: 

    Sám udělám, co uznám za vhodné. Pokud uznám za vhodné do něčí diskuse vstoupit, tak tam vstoupím, pokud ne, tak tam nevstoupím.

    -----------------------

    To jsou jen tři příklady výkvětu místních diskusí. Člověku pak občas ujedou nervy, ozve se hruběji a hned je ban. Když někdo tyto "diskutéry" slušně požádá, aby pod jeho blog nechodili, tak nemá šanci. Naopak, je to jen voda na jejich mlýn a přisají se tam jak štěnice. Pak někdo zkusí jejich příspěvky mazat. A to je povzbudí ještě víc a začnou to tam házet jeden za druhým jako svého času Jiří Hermánek. Smazaných příspěvků přibývá, to se jim líbí a pak už všude o dotyčném blogerovi prohlašují, že je cenzor, že si jen hraje na demokrata, že nesnese cizí názor a že maže jak za komunistů. Totéž se Vám stane, pokud diskusi pod svým blogem zakážete úplně.

    Ani jejich ignorování nepomáhá. Zmiňovaný David Horák byl pod každým blogem Tomáše Vodvářky přisátý jak štěnice, byť ho Tomáš ignoroval již několik let! To těmto psychopatům v ničem nebrání. Potřeba dělat exhibici je u nich nade vše. 

    Prostě nepomůže nic a tak dva moc dobří blogeři David Vlk a Tomáš Vodvářka zde končí. 

    Přiznám se, že i já o tom uvažuji, byť těm zmiňovaným blogerům svými texty nesahám ani po kotníky. Mě by taková škoda nebyla. Na druhé straně mám hodně čtenářů, kteří zde nejsou registrovaní a reakce mi posílají mailem. Tím myslím ty pozitivní. Maily typu chípni, potřebuješ do držky apod. dostávám taky. 

    ----------------------

    Takže co s tím? Z posledního článku Tomáše Vodvářky jsem vyrozuměl že postoj adminů je ve stylu: nejsou vulgární, tak ať si píšou co chtějí. Je zde možnost diskusi zakázat, nebo jejich příspěvky mazat. 

    Dodávám: tato možnost je, ale celý ten případ neřeší, jak dokládám výše. Návrh na technická opatření a podnět administraci: 

    1. Možnost pro blogery zablokovat pod svým blogem některé diskutéry. Prostě jejich příspěvky by se nezobrazovaly. Diskutér by o tom byl automatem informován. 

    2. Když se příspěvek smaže, tak se tam neobjeví hláška o smazání autorem blogu, ale příspěvek prostě jen zmizí (včetně podvláken) jakoby to udělala redakce. Samozřejmě bez jakýchkoliv sankcí pro smazaného přispěvatele. 

    Na druhé stránce oceňuji, že díky banům je zde diskuse ještě na slušné úrovni proti mnoha jiným serverům, kde na administrátory diskusí nemají peníze. Přesto je k dokonalosti daleko. A škoda mnohých blogerů, kteří to už vzdali. 

    Pozn.: ty citované dialogy jsou zkráceny, abych z nich vytáhl to podstatné. Zdroj jsem uvedl, můžete si je pročíst sami (jsou dost dlouhé), ale význam zůstává.

     

    Autor: Tomáš Flaška | čtvrtek 2.4.2020 2:56 | karma článku: 31,35 | přečteno: 1651x
    • Další články autora

    Tomáš Flaška

    Tomu už šplouchá na maják, že ANO?

    Tak jsme se jako děti vyjadřovali o někom, komu jsme chtěli naznačit, že jeho úvahy jsou, mírně řečeno, naprosto mimo mísu. Platí to i dnes ve světě vrcholové politiky.

    25.4.2024 v 13:32 | Karma: 29,72 | Přečteno: 824x | Diskuse| Politika

    Tomáš Flaška

    Petiční humbuk ANO, aneb srovnání Čechů a Slováků

    ANO před měsícem začalo sbírat podpisy pod čtyři petice. A prý to dopadlo perfektně. V tom případě to ale na Slovensku dopadlo hvězdně.

    19.4.2024 v 9:49 | Karma: 25,60 | Přečteno: 743x | Diskuse| Společnost

    Tomáš Flaška

    Takhle se to dělá, když nemám kde parkovat

    Postavit parkovací dům s označením P+R v centru města (konkrétně Liberce), to je už odvaha. A prošlo to.

    15.4.2024 v 17:19 | Karma: 26,01 | Přečteno: 1053x | Diskuse| Ekonomika

    Tomáš Flaška

    Vzpomínka na letošní lyžařskou zimu

    V Čechách už jen běžkuji. Sjezdové náčiní vyvážím zásadně do Alp. Letos nám to s počasím vyšlo, tak se trochu pokochejme společně.

    15.4.2024 v 4:44 | Karma: 13,72 | Přečteno: 346x | Diskuse| Cestování

    Tomáš Flaška

    Tak tohle je už opravdu síla, pane Babiši

    Nikdy jsem si o hnutí ANO a jeho lídrovi iluze nedělal, to ví každý. Ale říkám si, kde je to pověstné dno?

    10.4.2024 v 12:58 | Karma: 43,24 | Přečteno: 6494x | Diskuse| Ekonomika
    • Nejčtenější

    Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

    22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

    Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

    Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

    18. dubna 2024

    Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

    Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

    21. dubna 2024  16:37

    Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

    Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

    22. dubna 2024  10:27

    Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

    Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

    25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

    Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

    Omezí dávky i povolení. Litva a Polsko pomohou Kyjevu s vracením branců

    25. dubna 2024  18:12

    Litva hodlá pomáhat ukrajinským úřadům s navracením ukrajinských mužů v branném věku. Ve čtvrtek to...

    Spousta obětí střelby mohla být zachráněna, řekla matka Rakušanovi

    25. dubna 2024  16:02,  aktualizováno  18:09

    Na jednání výboru pro bezpečnost Sněmovny kvůli snaze opozičního ANO zřídit vyšetřovací komisi k...

    Digitální stavební řízení od července bude, slíbil Bartoš. Provoz přirovnal k D1

    25. dubna 2024

    Ministr pro místní rozvoj Ivan Bartoš ve čtvrtek prohlásil, že digitální stavební řízení bude...

    Deník Metro rozšiřuje regionální zpravodajství a zvyšuje náklad

    25. dubna 2024

    Deník Metro z portfolia mediální skupiny MAFRA posiluje přítomnost v regionech a zároveň zvyšuje...

    Akční letáky
    Akční letáky

    Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

    • Počet článků 1311
    • Celková karma 33,63
    • Průměrná čtenost 3000x
    Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.