Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Taky jsem se divil, jak Babiš v té debatě bezostyšně lhal, že ODS ovládá média a on - Babiš - do novin nevolá.

Hned se mi vybavil jeho telefonát a výrok "kluci asi nevědí, s kým mají tu čest".

Tady to máte - http://www.youtube.com/watch?v=o1CrTjGlDc4

0 0
možnosti

To, že se nedá jít hlavou (selským rozumem) proti zdi (z politiků) pochopil docela rychle. Článek je mlácení nezralého obilí. Počkejme si na výsledky.

0 0
možnosti

Pan Hudeček je kapitola sama pro sebe.Připomíná mně svazáky z 80 let minulého století.Nějaké teplé místo už se pro něj najde. ;-D

7 0
možnosti

Faktem je, že už j politikem, tudíž dle jeho logiky také zlodějem.

5 1
možnosti

Je zajímavé, že na každého politika a na každou stranu má informace. Opravdu nejde o pana Bureše? Náš stát bude časem Burešov, pardon Babišov. A možná bude i letiště Andreje Bureše, pardon Babiše...;-D

5 2
možnosti
  • Počet článků 1311
  • Celková karma 34,24
  • Průměrná čtenost 3000x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.