Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Ešte by som spomenul iný, dominový efekt tohto opatrenia. Niektorí autobusoví dopravcovia sa dostávajú do problémov, pretože vlaky sú zadara a autobusy nie... Takže v miestach, kde si študenti a dôchodcovia môžu vybrať, jazdia samozrejme vlakom.

Nedávno bol v novinách zaujímavý článok, ako partia dôchodcov z Bratislavy jazdí do Popradu na guláš. Prídu (zadara) do Popradu, dajú si guláš a cestujú (zadara) späť...

2 0
možnosti
VPS

Páni Závladský, Tesař, Bednar a Zavadil - snáď som Vám pomohol sa v probléme "vlakov zadarmo na Slovensku" rozobrať.

V každom prípade ďakujem za korektrú diskusiu. Pekné sviatky želám!

0 0
možnosti
MT

I já děkuji za Váš čas, vždy je příjemné potkat člověka, který nezištně rozšiřuje obzory jiných.

1 0
možnosti
VPS

Pán Flaška, nemáte ánung, ako to s tými slovenskými vlakmi zadarmo je.

Už na začiatku bolo predsa oznámené, že počet lístkov zadarmo bude limitovaný. Nie je predsa únosné do vlaku s kapacitou 480 sediacich nasáčkovať 481 a viac cestujúcich. Snahou železnice je, aby jej cestujúci sedeli a nemuseli stáť. Teraz sa celý systém dolaďuje, aby bolo jasné, kedy - v ktoré dni a o ktorom čase je na jednotlivých tratiach najväčšia požiadavka na lístky "zadarmo".

 MHD je niečo iné - v jej vozidlách sa prevažne stojí a spoje jazdia nepomerne hustejšie, ako vlaky. To Vám nedošlo?

Vlaky a aj autobusy majú zadarmo dôchodcovia aj v iných štátoch - napr. v Írsku.

U nás  sú "zadarmo" iba vlaky, no aj pre študákov. Určite sa zhodneme, že elektrická lokomotíva  produkuje nulové emisie, na rozdiel od spaľovacích motorov.

Fica som nevolil - ani sa nechystám. Ale hlavu na krku mám a kúsok rozumu v nej tiež.

5 2
možnosti
MT

"Určite sa zhodneme, že elektrická lokomotíva  produkuje nulové emisie, na rozdiel od spaľovacích motorov." To je nějaká metafora toho, že něco může být "zadarmo"?

3 0
možnosti
PK

Tak nějaké laissez-faire (sen pana Flašky) bez přerozdělování je utopie, stejně jako šílenství by byl opačný extrém, fungující realita je vždy kompromis. Osobně bych proti zesílenému zvýhodnění mládí a naopak stáří nic neměl, naopak. Ale dělat to úplně "zadara" nebylo rozumné. Jinak čisté nebo skoro čisté laissez faire má za následek - chudí a chudší budou více chudnout a ve většině ne z vlastní lenosti a blbosti.

0 0
možnosti
Foto

Vůbec ten pojem (LF) nechápete. Právě socialismus nejvíce okrádá chudé o významnou část jejich mzdy, kterou potom (nejen) dotacemi přidělí nejbohatším korporacím, nebo jinak prošustruje!

6 1
možnosti
LN

..jóoóó..koho jste si zvolili...toho tam máte.....

1 0
možnosti
Foto

Mladý pan Stropnický je škodná bez zdravého rozumu. Protože žiju na Praze 3, kde tenhle expert započal na radnici svou dráhu státního úředníka, vím o čem píšu...

11 0
možnosti
RP

No Stropnický je typický zelený hlupák.

Na druhé straně podpora MHD je dobrá, cestování MHD je přece jen nejlevnější a nejekologičtější. Ovšem zdarma MHD je problém a pokud se zároveň omezuje automobilová doprava, tak to je ještě větší problém.

1 0
možnosti
Foto

Stropnický je stejný …, jako Fico. R^

11 0
možnosti
DM

Spis mental, nez social.

11 1
možnosti
IH

Spíš asociál.

10 1
možnosti
  • Počet článků 1312
  • Celková karma 33,93
  • Průměrná čtenost 2997x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.