Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PP

Tisková mluvčí vám říká, že Finanční správa je si vědoma, že tam pracují neschopní úředníci pochopit současný stav legislativy, a že se na jejich výchově pracuje.

Windows 10 mají prý pouze automatické aktualizace. Kdysi mi nechodil digitální certifikát od pošty, prý mám nový Internet Explorer. Já namítal, že se mi IE automaticky stáhnul v lednu a že je září. A bylo mi řečeno, že oni ještě nestačili ověřit jeho funkčnost. Tedy se "děsím" automatických aktualizací ve W10.

Tedy úředníci jsou ve všem pozadu, formuláře, počítače, ale daně musíte platit včas a oni za rok, dva na FÚ také pochopí, co jste to vlastně vyplnil v tom formuláři. Proč myslíte, že kontroly z FÚ chodí až po letech?

7 0
možnosti
DZ

Strašné tu podnikat. Ale tím posledním odstavcem jste mě opravdu pobavil ;-DR^

3 0
možnosti
JZ

V konečné fázi zjistí , že je to stejně nehratelné .:-P

1 0
možnosti
JZ

U PC her se tomu říká beta verze .Doladí to ti , co to v konečné fázi ještě zaplatí. RvRvRvRv

1 0
možnosti
ZB

Babiš se snaží odhalit lumpy v systému, ale namísto toho šikanuje všechny, lumpům stejně se nedostane na kobylku.

3 0
možnosti
Foto

nedělejte z komára velblouda, nedostatky budou odstraněny vbrzku

1 9
možnosti
TH

Hmm, to je doufám ironie.

1 0
možnosti
IC

Řekla bych k tomu - nezměrná arogance úředníků. Tam už jsme před čtvrtletím byli.

4 0
možnosti
KC

Paní Ireno, měla jste asi na mysli ...před čtvrtstoletím..., ale jinak nic ve zlém, také se mi občas podaří nějaká chyba.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1311
  • Celková karma 34,24
  • Průměrná čtenost 3000x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.