Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kdyby nekdy brousil kosu,tak vi,ze nesmi ani naznacovat

0 0
možnosti
Foto

Je příšernou naivitou si myslet, že k únosu se únosci rozhodují podle řečí nějakého prezidentíka nějaké malé zemičky.

K únosu se rozhodují tehdy, když je příležitost, když jim dvě křepelky vlétnou na teritorium.

A stejně ve mně hlodá myšlenka, že to bylo schválně. Že to bylo, od jedné z nich domluvené nebo alespoň, že si ji někdo vytipoval a na tu cestu vyslal.

Žádné dvě svéprávné ženské se na takovou cestu samy nevydají.

0 2
možnosti

Zemana jsem volil. Je mi líto, že žvanil jako malý kluk. To se ukecat nedá.

0 1
možnosti

Odkdy pan Flaška věří tomu, co říká M.Zeman? Pokud Zeman potvrdil že veřejné tajemství, kolující v médiích, je pravda, měl to pan Flaška vyhodnotit jako lež

0 1
možnosti

Tady nejde o pana Flašku, víme?

3 0
možnosti

J64i46r17i 77V57r40a84b24e17c

11. 2. 2016 14:16

"mluvil rychleji než myslel" no to ,dela casto.Tem pomalu myslicim to staci.

5 1
možnosti

P12a14v76e79l 51K50u14l89a

11. 2. 2016 14:10

Karma, Tomáši, jsem rád, že Zeman nemění názory ;-D

9 0
možnosti

Pokud je mi známo tak Zeman s únosci nevyjednával. A ani nebyl přítomen na jednání o výkupném.

1 0
možnosti

V jednom s vámi hrubě nesouhlasím a sice v tom, že (Zeman) "prostě naprosto lidsky mluvil rychleji než myslel". Zeman se ve své ješitnosti jenom třepal na to, aby před národem pomachroval, jak není dobře informován. A když to ještě mohl sdělit formou bonmotu, byl v sedmém nebi. :-)

10 0
možnosti

Prezident Zeman je kandidátem na cenu Mezinárodního svazu teroristů za vyjádření veřejné podpory.

9 2
možnosti

Žádnou veřejnou podporu teroristům pan prezident nevyjádřil. Píšete dezinformace a nepravdy.

0 7
možnosti
Foto

diplomat, či státník, je člověk, který si dvakrát rozmyslí, než nic neřekne

10 0
možnosti

R^ To je dobré.

Nicméně na dotaz občana musí odpovědět. Na to máme dokonce i zákon. A je to zakotveno i v Listině základních práv a svobod.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1312
  • Celková karma 33,93
  • Průměrná čtenost 2997x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.