Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J87a18k23u62b 68M73a12c54h

4. 3. 2016 11:37

Když jsem začal číst pomyslel jsem si, chudák, dostal ho meningokok a nebo snad flaška? V dalším čtení jsem se uklidnil, popsal jste můj názor. Díky a R^R^.

1 0
možnosti

Zasloužená karma. :-)R^

3 0
možnosti

Až budete chtít napsat něco opravdu vtipného a ironického, pane Tomáši, běžte se nejdřív vyškolit u kolegy blogera Kvapila. Tam konečně uvidíte, jak takový správně ironický a přitom vtipný blog má vypadat.

1 9
možnosti

Taváryšč Kvapil?8-o

2 1
možnosti

J20o95s70e10f 41N89i40k63l

1. 3. 2016 18:25

...každý poznal, že to pan Flaška myslel naprosto ironicky...on je přece jiného mínění a přesvědčení...ale napsal to pěkně, proto karma...

5 0
možnosti
Foto

No to jste mě tedy překvapil R^

0 0
možnosti

Pane blogere, možná Rusové skutečně poskytli východu UA internacionální pomoc, nevím, nebyla jsem tam stejně jako vy. Pokud ano, pak jistě ne ve formě bombardování jejich měst, střílením civilistů a posíláním děl a tanků, které to tam srovnávaly se zemí. To na rozdíl od svérázného pojetí ochrany tamních obyvatel v provedení momentální "vlády", tedy jak ona si ji představuje. To jsou fakta, která snad nepopřete - nebo to tam snad vybombardovali Rusové a ty tamní tanky jsou jejich? Tak co ta vaše slohová cvičení, koho tím chcete přesvědčit?

Jinak bych uvítala, když jste tak znalý, zveřejnění linků na ty ruské zpravodajské servery, televizní stanice apod., ráda bych se totiž nechala ovlivňovat jejich dezinformacemi a nespoléhala se jen na svůj vlastní rozum. Jo, a kde je možno se přihlásit jako profesionální diskutérka, to víte, při dnešních důchodech, které jsou ve skutečnosti poloviční oproti nezkresleným údajům našeho mainstreamu, přijde každý rublík vhod. Kdybyste byl té lásky a příště přihodil nějaká konkrétní fakta. Prosím prosím, smutně koukám.

3 16
možnosti
Foto

Ale já vám vůbec neodporuji. Vždyť jsem napsal, že byli ruští vojáci na Ukrajině vítáni chlebem a solí. Jsme přeci za jedno!

---

Jinak doporučuji např. aeronet.cz, nebo novarepublika.cz a mnoho dalších. Jsem přesvědčen o tom, že tam dostanete tip kde a jak se zaregistrovat profesionálně, ale především tam najdete neskutečné množství podnětných informací.

11 2
možnosti

Jsou lidé, jimž není umožněno vidět souvislosti jinak, než černě nebo bíle. Nechci se sice dotknout Vašeho intelektu, ale věřte, že ta či ona mocnost, jedná vždy bez skrupulí ve svém zájmu, případně i osobních zájmů svých šéfů. Zřejmě musíte nyní prožívat hezké období, když Váš jednostranný pohled je mocně stvrzován i zkorumpovanými médií.

5 4
možnosti

Proti tomu nemůže mít nic ani Standa Novák. ;-D R^R^

13 1
možnosti

Standa určitě vypotí pochvalu:-)

6 0
možnosti

Taky bych dal karmu. Ale mám pocit, jakoby se jednalo o lehkou ironii. Proto karmu dát nemůžu.

2 0
možnosti

Při těžké ironii byste karmu dal?

0 0
možnosti
  • Počet článků 1311
  • Celková karma 34,25
  • Průměrná čtenost 3000x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.