Diskuse

Mariášová

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hlasité a významné +++ R^

Nejen za článek, ale za tu práci, aby ještě pár lidí umělo Mariáš hrát.

(Stejně jsme se vždycky u těch prohraných stovek hádali. Každý to počítal jinak.)

2 0
možnosti
Foto

P74e59t18r 34H20a64h81n

14. 3. 2016 11:05

Mariáš nehraju, protože na něj nemám hlavu a vždycky jsem dostal nařezáno, ale článek skvělej! R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Milá mariášová nostalgie....., my tarokáři rovněž hyneme:-(?!

1 0
možnosti
Foto

Pane Flaško, jsem mariášem nepolíbený, ale četl jsem to jedním dechem. Povídka je skvělá. Těším se, až v létě bude soutěž o letní povídku, že se zúčastníte něčím podobným

Dnes smekám a ještě jednou. R^R^

2 0
možnosti
Foto

Moc díky za pochvaluV

1 0
možnosti
Foto

Milé. Ale tu žaludovou sukni mohl (a měl) plonkovat:-)

2 0
možnosti
SN

:-)....Překvapil jste! Příjemně. Jako studenti jsme hráli pěťákový,(kde ty časy jsou), někdy celou noc . R^R^R^

2 0
možnosti
Foto

I80v56a60n 13M67a29r20e82k

12. 3. 2016 19:57

P.Flaška klobouk dolů, dnes karma R^ Jinak , minulý týden se u nás hrál za hojné účasti (i dam)turnaj v mariáši. Fotogalerie z něj je na "klobucko.cz". Bohužel ,neuspěl jsem ;-(

3 0
možnosti
DV

D26a83v68i40d 68V22l89k

12. 3. 2016 19:48

Nááádherný blog R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^

4 0
možnosti
Foto

Davide. Od vás mě pochvala těší velice!

1 0
možnosti
JP

J70a32n 44P13a95l85l38a95s

12. 3. 2016 19:20

Dobrý večer, v hospodě hraju nejraději červenou čtyřku, ale občas se sejdeme jen tři a hrajeme tedy liciťáka. Máme pravidlo, že stosedma je jedna hra a stačí neuhrát 100 a/nebo 7 a platí se vše. Druhá věc je otázka talonu: Po složené hře znám pouze své karty, ostatní je neukazují. Ve dvou sedmách stovku nehrajeme, takže desítka je vždy pod spodkem.

Různé skupiny mají trochu odlišná pravidla. Ale moc jsem si početl, karma.

3 0
možnosti
  • Počet článků 1311
  • Celková karma 33,48
  • Průměrná čtenost 3000x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.