Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pokud někdo blbne moc je potřeba na něj hodit síť, nebo zavolat Chocholouška, ale to chtělo už minimálně před rokem.

Nejhorší je příliš aktivní tykev, ta udělá víc škody než chytrý lump. :-)

2 0
možnosti

P93e76t37r 25H17á25l51a

22. 3. 2016 14:10

Já mám stres z toho že by návrhy paní Marksové mohly projít.

Má tedy můj zaměstnavatel odstranit paní Marksovou?

1 0
možnosti
Foto

Nejde o stress,, zapřičiněný vnějšími okolnostmi (řidič na silnici), ale o stress, který je vytvářen tlakem zaměstnavatele (autodopravce) na zaměstnance (řidiče) a který může zapříčinit i vážné dopravní nehody.

A Špidla nikdy neřekl, že zdroje jsou. To je naprosto zkresleno.

0 3
možnosti

Někdo se vystresuje už když ráno vstane a zjistí, že musí jít do práce...:-))) No a mně stresují zaměstnanci permanentně. Prakticky není den, aby mně někdo nevystresoval. Jenže to soudružku nezajímá.

3 0
možnosti

P67a57v75e61l 41K52u43l32a

21. 3. 2016 16:14

Tomáši, ale proti stresu pomáhá také sex. V tom případě by to mohlo být zajímavé ;-)

0 0
možnosti
Foto

Politika ČSSD je postavená na lidské závist. Když tamten má pohodovou práci, proč jí nemohu mít já? Já nemám na to, abych pronajímal byt, tak proč soused ano? atd atd.

7 0
možnosti
Foto

O50t98a27k95a82r 78S29e71k81l

21. 3. 2016 14:37

Řeči i skutky ministryně Marksové nestojí za komentář. Úplná genderová a sociálně-inkluzivní mimoňka.

Jedině by snad pomohla deka - hodit ji na pí ministryni.:-(

7 0
možnosti

Jednotka stresu je jistě blbost,faktem je,že se mám mnozí zaměstnavatelé snaží namluvit,že ve stresu dnes pracuje každý a je to tedy normální.Není, anebo by aspoň být nemělo....

1 0
možnosti
  • Počet článků 1310
  • Celková karma 34,18
  • Průměrná čtenost 3002x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.