Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Zasloužená karma. :-)R^

2 0
možnosti
Foto

Karma.

Je zvláštní jak ti policajti byli bezradní. V televizi jsem viděl jak příslušník chtěl po řidičce auta (podle vzhledu číňanka) ať okamžitě zmizí z místa kde zastavila. Ta se přihlouple usmívala a kroutila hlavou že nerozumí. Mezitím další „manifestanti“ vytahovali z kufru fangle. Ta bezradnost byla neskutečná. Zajímalo by mne jestli z toho byl vyvozen nějaký postih nebo poučení.

1 0
možnosti
JM

Čínský turista, ať se již chová sebehůř, se po čase sebere a odejde. A i když neodejde, zatím jsem neslyšel, že by se pokoušeli měnit naše zvyklosti a zákony. Jiní turisté, tzv. "uprchlíci", si dovolí mnohem víc, a ještě k tomu zůstávají... A zkuste proti nim protestovat, již jsou odpůrci kriminalizováni. A ještě perlička: ČRo1 ve zprávách informovala o "masivních demonstracích" proti čínskému prezidentovi. Cca 300 lidí. Ale několikatisícová demonstrace proti Islámu, to je pro radiožurnál několik pravicových extremistů a téměř nestojí za zmínku.;-)

6 2
možnosti
Foto

S čínským "turistou" má být nějak naloženo. Stejně jako s jinými "turisty". U těch čínských se to momentálně nestalo, o těch ostatních si klidně napište blog, já tam o tom budu rád diskutovat. Ale já píšu o čínských.

4 1
možnosti
SB

Nevím, co máte na mysli těmi civilizovanými zeměmi, ale já zase mohu říci, že si neumím představit civilizovanou zemi, která místo toho, aby něco dělala proti násilí, které ženách příslušné země páchají přistěhovalci z jiné kultury, vydají doporučení, aby se ženy držely na takovou a takovou vzdálenost od těch migrantů a aby nechodily samy do některých historických čtvrtí měst.

Že třeba u nás je za nebezpečný považován Chánov, budiž. Není to v historickém centru města, nejsou tam takové objekty, jako je třeba hlavní nádraží, takže lze předpokládat, že kdo s tou čtvrtí není nijak spojen, může se jí snadno vyhnout a o nic nepřijde. Ale v některých západoevropských velkoměstech se příslušná doporučení, o kterých jsem zde psal, vydávají i pro historická centra, pro místa poblíž hlavního nádraží apod. Umím si představit, že bych se v Praze vyhýbal třeba Spořilovu nebo Záběhlicím, ale nikoli Starému Městu, Malé Straně nebo okolí Hlavního nádraží.

A k tomu ještě dodám, že u nás je čínský prezident jenom dva nebo tři dny a poté se to vrátí do starých kolejí, avšak v těch západoevropských velkoměstech ta doporučení platí pořád.

Takže ano, souhlasím s vámi v tom, co jste psal o civilizovaných a necivilizovaných zemích. Souhlasím s vámi a píši to bez jakékoli ironie. Chci však vědět, které země pokládáte za civilizované, protože já osobně jsem jich už značný počet ze svého osobního seznamu civilizovaných zemí vyškrtl.

5 3
možnosti
Foto

Někdo považuje za civilizovanou zem Rusko, někdo USA. Někdo Německo, někdo Británii. To už ať si přebere každý sám.

5 0
možnosti
  • Počet článků 1311
  • Celková karma 34,22
  • Průměrná čtenost 3000x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.