Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SB

Klaus mnohem spíše než osobní ješita je technokrat, pokud jde o názory. On moc dobře věděl, že se uznání v cizině nedočká, když propagoval zdravý rozum navzdory všem těm krasořečníkům, kteří byli a jsou květnatí až na půdu, ale tuto covolizaci přivedli na pokraj kolapsu. Ale je to prostě technokrat názorů, který se za ně bije i navzdory tomu, že je v nemilosti.

Já se mu nedivím, že se mu nelíbí, že v Praze se něco jmenuje po člověku, který uměl jenom mlátit prázdnou slámu a který během svého prezidentování udělal mnohem více sluníčkářské škody než chladného a rozvážného užitku.

To, že se ruzyňské letiště jmenuje po Václavu Havlovi, není urážkou Václava Klause. To je urážkou zdravého rozumu.

13 9
možnosti
  • Počet článků 1314
  • Celková karma 33,23
  • Průměrná čtenost 2993x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.