Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

J13i87ř41í 40D85a27n22i79š

25. 9. 2016 17:08

Inu i já se za našeho prezidenta často stydím, často s ním nesouhlasím (někdy zase ano). Opravdu ko nepovažuji za dobrého prezidenta. Nicméně v druhém kole jsem ho volil, protože alternativa byla ještě o dost horší. A i po všech jeho přehmatech a kotrmelcích, které předvedl, jsem přesvědčen, že jsem volil správně.

0 1
možnosti
JZ

Zasloužená karma. :-)R^

2 0
možnosti
Foto

Bez ohledu na slova pana Zemana, kterému podle níže udělené rady pana Vodvářky nevěnuji pozornost považuji velkou část peněz, které k nám z EU tečou za vyhozené oknem (na nesmyslné projekty) a křivící podnikatelské prostředí (někdo podniká s dotacemi, někdo bez...)

1 0
možnosti
Foto

Dávám karmu, vážený kolego. Nicméně - jak kdysi moudře pravila Magda Vašáryová v programu DVTV - tím, jak neustále poukazujeme na "kvality" naší hlavy státu, mu děláme nejlepší PR. Nejlepší je jeho úplná ignorace. Podstatou jeho povahy je provokovat, dráždit a urážet. Jakákoliv negativní reakce je pro něj povzbuzením, že se na něj nezapomnělo.

Od zmíněného rozhovoru se tím řídím a je mi lépe.

6 0
možnosti
PS

P87e41t58r 55S91k52á79c68e65l

18. 9. 2016 21:49

Níže je zkopírovaní věta z článku, nesouhlasím s jejími posledními slovy. Totiž - v prvním kole voleb 2,5 milionů (menšina) voličů rozhodlo, že 6 milionů (většina) si musí v kole druhém vybrat ze dvou přestárlých politiků, že? Takže kde berete pane autore tu jistotu, že prezident je zvolen většinou národa, voličů?

<Nechci strkat hlavu do písku, protože jsem příslušník národa, jehož většina ho zvolila.

Zdroj:http://flaska.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=552078>;

0 0
možnosti
PS

P43e75t12r 73S24k78á42c72e12l

18. 9. 2016 21:55

P.S. A jaký máte důvod nesouhlasit s vystoupením z EU? Z nefunkčního spolku? Horší hospodaření již nemůžeme zažít, byli jsme před EU, budeme i po ní! Podobně úspěšní budeme tak, jako byli naši předkové před rokem 1938. Pamětníků je již málo, rychle se ve vašem okolí ptejte, jak to bylo. Víte např., že jsme tehdy byli pátí v hrubé výrobě na světě? Jaksi jsme se tehdy vymkli kontrole našim tzv. "spojencům", kteří nás v roce 1938 hodili přes palubu, vyklidili jsme jim světové trhy. O něco podobného (jinými prostředky) se snaží doposud. Počtvrté (roky 1938, 1968 a 1990) se napálit nenecháme. Nebo tohle někdo chce, abychom plnili něčí přání, nebyli suverénní republikou se vším všudy? Zdravého rozumu je nám třeba, více viz:

http://www.stranazdravehorozumu.cz/

0 2
možnosti
Foto

Souhlas s autorem. Leč , jak tak čtu top reakce , je nás kritiků MZ "šlakovitě" málo. Sice mně to hlava moc nebere , jak může turista po třech politických stranách , lhář a slon v porcelánu s popelníčkem a cigárkem imponovat většině národa...... Ale nešť - jak říká klasik. Horší je to , že nevidím světlo na konci tunelu : totiž n ěkoho , kdo by mohl MZ nahradit. Při vší úctě k p.Horáčkovi / mám ho jinak rád/ , je pro "lid" příliš inelektuální , výlučný a ... nemá rád Putina.

Tudíž rekapitujuji - bude nám asi zřejmě snášeti MZ a jeho ekipu ( Mynář, Ovčáček.....) až do konce životní pouti protagonisty. Jako v RF.:-(

6 1
možnosti
JN

Turista po politických stranách? Lhář a slon v porcelánu?

Opravdu si netroufám soudit, na kterého z prezidentských kandidátů v druhém kole tato vaše charakteristika sedne více.

5 5
možnosti
MK

M27i92l87a97n 61K61e49s35l

15. 9. 2016 22:22

Nejen,že se za svého prezidenta nestydím,já jsem na něj dokonce hrdý.Kdy se stane,aby náš politik byl kritizován spolu maďarským premiérem či kandidátem na amerického prezidenta.Za jeho postoj k migraci nebo protiruským sankcím mu prominu i virózu nebo Peroutku.

9 6
možnosti
MK

M85i56l79a95n 65K27e88s52l

15. 9. 2016 22:11

Nejen,že se za něj nestydím, já jsem na něj dokonce hrdý.Kdy se stalo,aby náš politik byl mezi takovými esy jako je maďarský premiér či vážný kandidát na amerického prezidenta.Vysoce hodnotím jeho postoj k migraci a sankcím.Peroutku a virózu mu prominu.

1 5
možnosti
Foto

I80v15a75n 76M41a33r96e91k

15. 9. 2016 18:56

Já se zase stydím za ty. . . . . . . . . co se stydí za svého prezidenta R^ [>-]

9 6
možnosti
PH

Váš veřejně deklarovaný stud a lítost nad tím jak si mohla většina našeho národa dovolit využít nově získané svobody a přímou demokratickou volbou zvolit do čela státu právě tohoto člověka když vy jste si to nepřál, není myslím v této vámi popisované souvislosti zatím ještě zcela přesně pojmenovatelnou diagnózou. Do doby než na to nezištně zareaguje farmaceutický průmysl, zkuste se pro-jednou spolehnout jen sám na sebe a dejte se do příštích voleb trochu sám do kupy. Přestaňte dokola plakat na veřejnosti , pořád se už za nikoho nestyďte a přijměte tu porážku vaší utkvělé představy jako obecný fakt. Zachovejte se konečně jako chlap a řekněte si potichu jen tak sám pro sebe. Pan Miloš Zeman je prostě můj český prezident.[>-]

7 2
možnosti
  • Počet článků 1309
  • Celková karma 34,22
  • Průměrná čtenost 3004x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.