Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J69a86r71a 57R86a24n33k

16. 11. 2016 23:39

Nekdy zde skutecne neverim svym ocim, to plizive a pomale tahnuti na Vychod je pro cesky lid normalni? Kde nechal mysl?8-o

2 0
možnosti

Pane Flaška, děkujiR^.

3 0
možnosti
Foto

P17e57t91r 82H75a91h14n

16. 11. 2016 16:07

KarmaR^ ...i za to, jak ležíte slizskému kozlovi v žaludku. Kritika a poštěkávání některých, zejména bolševiků a estébáků je vlastně z hlediska globálního aspektu pochvala z nejvyšších.

5 0
možnosti

J52a71n 18Z41i22e14g21l25e45r

16. 11. 2016 10:01

Zasloužená karma. :-)R^

5 0
možnosti
Foto

Karma.... a na pana Hermánka netřeba reagovat, dělá mu to jen dobře.R^

4 0
možnosti
Foto

Pro Jirku Matouška, bráchu Reného: čteš Hermánka? A to je dnes mírný. Popsat mé pocity nemohu, protože by mě admini smazali. Ale s ohledem na Tebe jsem tu diskusi otvírat nechtěl. Ale aspoň vidíš co je vše ještě mezi námi.

9 0
možnosti
Foto

Vidíte, Flaško. A pojem trestného činu, ne lynče, Vám asi znám není. Jen ten lynč.

Vy píšete manipulativně a návodně, v podstatě lživě a přitom skáčete jak jo jo, když Vám někdo napíše pravdu.

2 5
možnosti

Co ocekavate od statu, kde soudi byvali soudci kteri si pro kazdy pripad jeste schovavaji clenskou legitimaci KSC, kde drivejsi prislusnici VB a StB jsou majiteli a sefy ruznych ochranek, a kde na hrade sedi drivejsi clen KSC?

6 0
možnosti
  • Počet článků 1309
  • Celková karma 34,32
  • Průměrná čtenost 3004x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.