Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Uživatel požádal o vymazání
3 0
možnosti
Foto

Můj názor je, že pokutu by měl ze svého platit ředitel toho kterého podniku, který způsobí stav pokutovatelný. Tedy i "umělec" ministr dopravy, který o dopravě ví jen to že existuje a že doprava je i jeho osobní řidič.

1 0
možnosti
Foto

Omylem jsem klikl karmu, tak se pane Flaško omlouvám.

Ale, výběr mýta není žádnou procházkou růžovým sadem- To je vybudování obrovské infrastruktury.

A ta firma "Skyfall" nebo jak se jmenuje by to řešila jak? A hlavně, za jak dlouho?

Není tedy lepší dělat tyto legrační rozcvičky s pokutou, než být bez výběru mýta?

0 2
možnosti

ANO i díky podpoře agrofertmédií tak nějak z každého průšvihu vytančí s dojmem vítěze. Dokud lidi neotevřou oči zalepené marmeládou z koblih, tak to bude trvat...

3 0
možnosti
Foto

A jak byste to řešil Vy, pane Horáčku? Vám, jak jsem pochopil, se na naší politické scéně líbí snad jen Sobotka.

0 1
možnosti
  • Počet článků 1310
  • Celková karma 33,89
  • Průměrná čtenost 3002x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.