Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ty Flaška, ona psát v rodném jazyce PAK přeložit pomocí Google TRANSLATOR.

Ty Flaška naučit se psát v rodném jazyce pořádně, ona pak pomocí Google TRANSLATOR zpětně přeložit. Ty nemuset psát jako jelito.

2 0
možnosti

A tys nepochopil. To se někdy stane někomu neduvtipnému, že nějakému Sergejovi naletí.;-D

0 0
možnosti

Pane, takových mailů, pokud je neuklidíte do blokovaných, dostanu desítky denně. dokonce mi nabízejí sex a jsou jen 0,5 kilometru ode mne. Taky si nemyslím, že jsem pohledný, dokonce ani sympatický, přesto mi to nestojí za napsání podřadného článku, který se protekčně dostane na titulku. Ode mne ----

3 3
možnosti

D67a79v71i35d 85V68l81k

22. 12. 2016 21:52

Protekčně na titulku??? A proč mě to pobavilo.

3 1
možnosti

Sestřenčin syn přiletěl do ČR z Austrálie. Pak měl v plánu letět do Moskvy pro "snoubenku po telefonu". Naštěstí ho celá rodina přesvědčila, že je dost podivné, že jeho "láska" pošle na letiště jenom samotné taxi a bude ho čekat až doma. Kde je to doma, se nedozvěděl. (Nekecám)

Hezké Vánoce!

6 0
možnosti
Foto

Tomu věřím. Jsou to známé triky.

1 0
možnosti

I ja mam smulu.

Jen obcas mi nabizeji zeny s exotickymi jmeny praci z domova za mizernych 4 000 US$ mesicne.

A iDnes mi nenabidne a nenabidne zadnou praci z domova. Jak bych se mohl bavit.

0 0
možnosti
Foto

I50v92a47n 13M17a51r95e40k

22. 12. 2016 14:19

Tedy , to je terno, gratuluji p.Flaško . R^. . . . . A mně nejde pořád nic ;-(

0 0
možnosti
Foto

Tomáši jen jestli si nešlapeš po štěstí :-) hezké svátky:-)

4 0
možnosti

Takový dostávám do měsíce čtyři... ;-D

0 1
možnosti

Finanční kriminalitu má u nás na starosti ruskojazyčná mafie. Vietnamci se specializují na drogovou.

2 1
možnosti

A českojazyčná na dotační...:-)

2 1
možnosti

M71a95r25t95i12n 93R14a76m

22. 12. 2016 12:34

Nevím, zda nemám začít na Vás žárlit! ;-D

Taky jsem dostal tenhle mail. Ale neodepsal jsem, označil ho jako spam a ve spamovém koši vymazal. Adresu odesílatele jsem pro sichr zablokoval.

Proto asi Viktoriya teď píše Vám... ;-D

2 0
možnosti

No a co by nemohla být Viktoriya vysokoškolsky vzdělána, třeba studovala v Plzni a číst se naučila pomocí dotekového telefonu:-)

6 0
možnosti
  • Počet článků 1310
  • Celková karma 33,52
  • Průměrná čtenost 3002x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.