Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Všechno směřuje k likvidaci těch úplně malých, kteří zajišťují pestřejší nabídku, nepobírají dotace, nemají daňové výhody a přesto pořád žijí! A proto představují konkurenci, kterou je třeba zničit. A nebo je to jen mlha, aby se zapomnělo, že se vlastně chtělo řešit miliardové podvody, karuselové obchody, protože zneužívání dotací už jaksi zašlo na úbytě neb mnohé státní organizace nebo územně samosprávní celky jsou nuceny vrátit dotaci kvůli nesmyslnému administrativnímu pochybení. Jak se řvalo, že se rozkrádají dotace, až se dospělo k tomu, že podmínky jsou nesplnitelné i pro státní organizace. Když nedokázali splnit nesmyslné podmínky, tak se zase bouřilo, že se málo čerpá a kdyby se trochu chtělo, jenže to už je ohraná píseň, tak musíme najít jiného nepřítele, který nám tu selanku kazí a nepřítel není, pokud nechceme říct, že my politici, potažmo Brusel jsme vlastně tou žábou na prameni, tak to zkusíme na ty malé, kteří jen tak tak přežívají a nebudou mít kapacitu se bránit, hnus, velebnosti. Ale dokud tomu většina tleská, nenaděláme nic. :-/

2 1
možnosti
PD

Moje známá obch zástupkyně zaznamenala při svých návštěvách prodejen v posledních 14ti dnech mimořádnou aktivitu ČOI, Hygieny a SPZI. Majitelé se tomu už smějí a polovina to má na háku protože na konci února končí.

1 2
možnosti
NM

...jak to tady pročítám tak většina zde přispívajících by nejraději dala přednost dobrovolnému odvodu daní dle svého uvážení a to znamená,že ten ohlašovaný komunismus na mnohých zanechal pořádně hlubokou brázdu....

1 2
možnosti
Foto

Tohle jsem nějak nepochopil, co to má společného s blogem. Ale mám takový dojem, že někomu holt stačí ke spokojenosti pár koblížků.

5 2
možnosti
ZH

Tomu vystavení textu na internetu jsem nějak nemohl uvěřit... Tak jsem podíval do zákona, a máte pravdu! To, co si stát vůči svým občanům dovoluje, přesahuje všechnu únosné meze. Je třeba se začít aktivně bránit a stíhat státní úředníky za sebemenší pochybení.

6 2
možnosti
PS

A přesto se najdou lidi , kteří jsou schopní je volit. Nepochopitelné. Jak blízká se zdá současná levice s bývalým bolševikem. Oba chtěli zničit podnikatele a živnostníky.

5 1
možnosti
Foto

Já jsem podnikala a už nepodnikám - kromě zdravotního stavu i kvůli této nikdy nekončící buzeraci. A proč další cedulky a další pokuty? Moje daňová poradkyně sama je z tohoto stavu "šišatá", neboť její klienty nevychytávají na špatném zaúčtování, ale jen a pouze na sankcích za blbosti. Tu chybí cedulka, tu je klient na operaci, neotevře datovku a bác - nezareagoval včas na výzvu FÚ, tu někdo odhlásil provozovnu o den později, než ji definitivně zavřel ... a jen pokuty, pokuty, pokuty.

12 2
možnosti
OK

O59t40a 48K48i79n69c

14. 2. 2017 16:19

Čím dál, tím větší buzerace

5 1
možnosti
Foto

To ovšem, pane Flaško, netušíte, že tu ceduli vymáhá Celní správa a ne Ministerstvo financí.

6 3
možnosti
Foto

Celní správa spadá pod Ministersrvo financí. Musím se zeptat co jste chtěl svým jistě vysoce přínosným diskusním příspěvkem říci?

15 1
možnosti
  • Počet článků 1311
  • Celková karma 33,94
  • Průměrná čtenost 3000x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.