Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J28a73n 87Z35i47e89g34l88e55r 1551716431488

Zasloužená karma. :-)R^

0/0
28.3.2017 9:32

Z31o57r81a 41Š44u84l75c87o43v66á 6944779347589

A nejuvědomělejší je zase Hermánek s bávem na LPG;-D.

0/0
27.3.2017 22:12

T92o49m88á32š 41D21v14o33ř45á15k 6697785373307

V článku popsanému rádoby-ekologovi, který nemá na elektromobil, ale má na nafťák, by měl prodejce logicky nabídnout vůz pohonem na relativně nejčistější fosilní palivo, tj. CNG. Nikoli diesel, který je naopak zdaleka nejšpinavější palivo. Vůz na CNG je cenově srovnatelný s dieselem.

Výrobce vozů na jakýkoliv pohon by se pak měl v první řadě zdržet podvodů ve vykazování LIBOVOLNÝCH údajů a neohánět se přitom výmluvami, že to tak dělají všichni, že se to tak dělá už dlouho, že to jinak nejde, případně že tohle stejně žádný zákazník neřeší.

Pokud VW neumí vyrobit diesel, který bude plnit EURO 6, tak ať je nevyrábějí a hněv lidí nechť se obrátí proti politikům, kteří ty normy sepsali a prosadili. Ty normy jsou známé dlouhé roky dopředu, takže i VW měl čas se přizpůsobit nebo se na naftu úplně vykašlat. Neudělal ani jedno a místo toho se rozhodl testy zfixlovat. Takoví vychytralí šíbři si podle mě žádné slitování nezaslouží.

0/0
27.3.2017 17:29

V15o84k84o32u49n 56V16l48a27d39i72m26i73r 8362848169918

V tech emisich jsou uz namoceni temer vsichni vyrobci Automobilu. Snad jen s vyjimkou BMW.

A jestli so to dobre pamatuji, tachometry maji ze zajima toleranci +_ 10%, Ale pri padesatikilometrove fachlich jen polovicni.

+1/0
27.3.2017 15:47

J56i23ř41í 41J48i65r33o39u32d44e97k 8216759714644

;-) Celá ,,aféra" je primárně o konkurenčním boji, nikoli o ,,nějaké" EKOLOGII:-(

Že celá finta dříve nebo později praskne bylo jasné i samotným výrobcům. Nakonec i z těchto důvodů si vytvářejí potřebné finanč. rezervy. Výrobce to nejen nepoloží, ale naopak následně opět zase pod hlavičkou náprav a inovací posílí. A opět vše zaplatí toliko zákazníci. A jinak, z benzinu se odbouralo olovo, naftové motory se příliš neřešily. Co se olova týká, pozdě, ale přece. Ovšem oxidy dusíku jej v mnohém ,,nahradí":-/ Co se elmobilů týká, zatím se příliš nemluví o ekologic. likvidaci, či využití baterií po ukončení jejich životnosti. Dtto nastane po ukončení životností solar panelů z elektráren. Atp.

0/0
27.3.2017 13:38

P57e54t82r 57A81g71u38l76á52r 4537328580584

Také to mohl být od vedení VW pokus o daňový podvod: "V listopadu 2015 následně němečtí prokurátoři začali vyšetřovat podezření z daňových úniků spojených s emisním skandálem automobilky. Vyšetřování se týká nesprávných údajů o emisích oxidu uhličitého, které jsou důležitým kritériem při výpočtu daně u motorových vozidel." wiki

0/0
27.3.2017 14:20

J25i47ř76í 48J39i22r22o65u94d87e65k 8286619914274

Ani to nelze vyloučit. Vše souvisí se vším a jako vždy jde o peníze až v první řadě;-)

0/0
27.3.2017 16:03

P21e18t36r 50A67g18u68l28á53r 4367348300284

Sice nesouhlasím s tím, že je na vině jen VW, ale přejít to mlčením nejde. Když si objednáte steak ze svíčkové a zaplatíte ho, ale dostanete panenku, také budete prskat. Když to bude ta restaurace dělat roky každému zákazníkovi a kontrolní orgány se budou tvářit, že je vše v pořádku, také budete rudý vzteky. Jediný na koho má ta kauza dopad jsou zákazníci a akcionáři. Myslete si klidně že jsem závistivec, ale nechápu, proč by měli akcionáři být v pohodě a zákazníci ostrouhat. Už jenom to vědomí, že někde VW odškodňuje a jinde se tváří přezíravě je stresující.

+1/0
27.3.2017 13:33
Foto

T45o88m86á26š 17F73l24a83š66k58a 5815625586981

S tou svíčkovou máte pravdu. Kupujete si jí podle jejích vlastností, tedy chuti a řekněme šťavnatosti masa. Auto si taky kupujete podle vzhledu, výkonu a výbavy. Ale 99% zákazníků neřeší při výběru auta emise. Je jim to fuk. Stejně jako vám, jestli ta kráva spásala trávu v Česku nebo Maďarsku.

+3/0
27.3.2017 13:58

P62e65t26r 39A29g78u21l65á43r 4277808900504

Pro mne je to podvod jako vyšitý. Kdo jiného uvede v omyl s cílem přivodit zisk sobě (což se stalo) nebo osobě třetí a způsobí přitom škodu nemalého rozsahu, je vinen trestným činem podvodu. To, že se daří VW přesvědčovat společnost, že vlastně nikomu škoda nevznikla, je chrání před podobnou žalobou. Škoda samozřejmně vznikla a je jen úhlem pohledu jak ji budete počítat.

+1/0
27.3.2017 14:12

T55o29m32á22š 14D91v93o29ř15á11k 6487215863777

Podle sebe soudím tebe?

Já třeba emise při nákupu řeším. Neříkám, že je to rozhodující kritérium, ale v úvahu to beru. Že jsou testy emisí pochybné a nedostatečné, to není problém VW. Nicméně, pokud cíleně podváděli i při těchto "děravých" testech, tak potrestat zaslouží. Jestliže bych si od nich koupil auto, u kterého deklarují nějaké emise, a ty by pak v reálném provozu vycházely vyšší ne o desítky, ale o stovky procent, logicky bych se cítil podveden.

A není pravda, že by VW "nemohl jinak", protože fyzikální zákony. Samozřejmě, že "mohl jinak" a také nakonec jinak konal. Diesely s AdBlue už Euro 6 plus mínus plní i v reálném provozu.

0/0
27.3.2017 17:11
Foto

T42o53m58á54š 87F19l18a16š61k36a 5965145506171

Ano, já emise neřeším vůbec. A ve svém okolí neznám nikoho, kdo by je řešil. A že je tam automobilistů dost, včetně šéfů, kteří obhospodařují firemní vozový park.

+2/0
28.3.2017 7:26

L79u54k69á44š 25Š32m67a64h43e46l 2767694632784

Dvě poznámky: 1) Dieselgate je primárně o emisích NOx, ne CO2. 2) Tachometr měří víc proto, aby potom někde nějaký radar vás nezastihl s překročenou rychlostí i přesto, že jste podle tachometru jel akorát.

+2/0
27.3.2017 13:07



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.