Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J78a86n 74Z88i59e33g92l63e13r 1861106221378

Zasloužená karma. :-)R^

0/0
28.3.2017 9:32

Z16o60r97a 20Š85u10l20c72o43v90á 6534719907629

A nejuvědomělejší je zase Hermánek s bávem na LPG;-D.

0/0
27.3.2017 22:12

T29o30m45á17š 96D26v74o89ř42á91k 6937425563587

V článku popsanému rádoby-ekologovi, který nemá na elektromobil, ale má na nafťák, by měl prodejce logicky nabídnout vůz pohonem na relativně nejčistější fosilní palivo, tj. CNG. Nikoli diesel, který je naopak zdaleka nejšpinavější palivo. Vůz na CNG je cenově srovnatelný s dieselem.

Výrobce vozů na jakýkoliv pohon by se pak měl v první řadě zdržet podvodů ve vykazování LIBOVOLNÝCH údajů a neohánět se přitom výmluvami, že to tak dělají všichni, že se to tak dělá už dlouho, že to jinak nejde, případně že tohle stejně žádný zákazník neřeší.

Pokud VW neumí vyrobit diesel, který bude plnit EURO 6, tak ať je nevyrábějí a hněv lidí nechť se obrátí proti politikům, kteří ty normy sepsali a prosadili. Ty normy jsou známé dlouhé roky dopředu, takže i VW měl čas se přizpůsobit nebo se na naftu úplně vykašlat. Neudělal ani jedno a místo toho se rozhodl testy zfixlovat. Takoví vychytralí šíbři si podle mě žádné slitování nezaslouží.

0/0
27.3.2017 17:29

V23o47k13o55u38n 32V57l28a57d22i17m64i32r 8342248829368

V tech emisich jsou uz namoceni temer vsichni vyrobci Automobilu. Snad jen s vyjimkou BMW.

A jestli so to dobre pamatuji, tachometry maji ze zajima toleranci +_ 10%, Ale pri padesatikilometrove fachlich jen polovicni.

+1/0
27.3.2017 15:47

J39i12ř56í 56J15i69r35o32u94d69e22k 8286519614714

;-) Celá ,,aféra" je primárně o konkurenčním boji, nikoli o ,,nějaké" EKOLOGII:-(

Že celá finta dříve nebo později praskne bylo jasné i samotným výrobcům. Nakonec i z těchto důvodů si vytvářejí potřebné finanč. rezervy. Výrobce to nejen nepoloží, ale naopak následně opět zase pod hlavičkou náprav a inovací posílí. A opět vše zaplatí toliko zákazníci. A jinak, z benzinu se odbouralo olovo, naftové motory se příliš neřešily. Co se olova týká, pozdě, ale přece. Ovšem oxidy dusíku jej v mnohém ,,nahradí":-/ Co se elmobilů týká, zatím se příliš nemluví o ekologic. likvidaci, či využití baterií po ukončení jejich životnosti. Dtto nastane po ukončení životností solar panelů z elektráren. Atp.

0/0
27.3.2017 13:38

P61e16t27r 14A68g95u53l43á49r 4227648220824

Také to mohl být od vedení VW pokus o daňový podvod: "V listopadu 2015 následně němečtí prokurátoři začali vyšetřovat podezření z daňových úniků spojených s emisním skandálem automobilky. Vyšetřování se týká nesprávných údajů o emisích oxidu uhličitého, které jsou důležitým kritériem při výpočtu daně u motorových vozidel." wiki

0/0
27.3.2017 14:20

J82i43ř47í 59J39i44r46o36u85d32e90k 8526429434194

Ani to nelze vyloučit. Vše souvisí se vším a jako vždy jde o peníze až v první řadě;-)

0/0
27.3.2017 16:03

P80e94t56r 94A15g88u60l63á37r 4707488850264

Sice nesouhlasím s tím, že je na vině jen VW, ale přejít to mlčením nejde. Když si objednáte steak ze svíčkové a zaplatíte ho, ale dostanete panenku, také budete prskat. Když to bude ta restaurace dělat roky každému zákazníkovi a kontrolní orgány se budou tvářit, že je vše v pořádku, také budete rudý vzteky. Jediný na koho má ta kauza dopad jsou zákazníci a akcionáři. Myslete si klidně že jsem závistivec, ale nechápu, proč by měli akcionáři být v pohodě a zákazníci ostrouhat. Už jenom to vědomí, že někde VW odškodňuje a jinde se tváří přezíravě je stresující.

+1/0
27.3.2017 13:33
Foto

T46o44m72á32š 36F87l71a64š35k74a 5905645396791

S tou svíčkovou máte pravdu. Kupujete si jí podle jejích vlastností, tedy chuti a řekněme šťavnatosti masa. Auto si taky kupujete podle vzhledu, výkonu a výbavy. Ale 99% zákazníků neřeší při výběru auta emise. Je jim to fuk. Stejně jako vám, jestli ta kráva spásala trávu v Česku nebo Maďarsku.

+3/0
27.3.2017 13:58

P19e73t82r 93A86g10u96l48á44r 4337148580544

Pro mne je to podvod jako vyšitý. Kdo jiného uvede v omyl s cílem přivodit zisk sobě (což se stalo) nebo osobě třetí a způsobí přitom škodu nemalého rozsahu, je vinen trestným činem podvodu. To, že se daří VW přesvědčovat společnost, že vlastně nikomu škoda nevznikla, je chrání před podobnou žalobou. Škoda samozřejmně vznikla a je jen úhlem pohledu jak ji budete počítat.

+1/0
27.3.2017 14:12

T21o93m61á42š 92D10v73o14ř59á44k 6287865173687

Podle sebe soudím tebe?

Já třeba emise při nákupu řeším. Neříkám, že je to rozhodující kritérium, ale v úvahu to beru. Že jsou testy emisí pochybné a nedostatečné, to není problém VW. Nicméně, pokud cíleně podváděli i při těchto "děravých" testech, tak potrestat zaslouží. Jestliže bych si od nich koupil auto, u kterého deklarují nějaké emise, a ty by pak v reálném provozu vycházely vyšší ne o desítky, ale o stovky procent, logicky bych se cítil podveden.

A není pravda, že by VW "nemohl jinak", protože fyzikální zákony. Samozřejmě, že "mohl jinak" a také nakonec jinak konal. Diesely s AdBlue už Euro 6 plus mínus plní i v reálném provozu.

0/0
27.3.2017 17:11
Foto

T28o25m65á75š 85F41l15a65š75k36a 5735105506921

Ano, já emise neřeším vůbec. A ve svém okolí neznám nikoho, kdo by je řešil. A že je tam automobilistů dost, včetně šéfů, kteří obhospodařují firemní vozový park.

+2/0
28.3.2017 7:26

L41u84k27á20š 41Š35m38a71h34e10l 2867154932604

Dvě poznámky: 1) Dieselgate je primárně o emisích NOx, ne CO2. 2) Tachometr měří víc proto, aby potom někde nějaký radar vás nezastihl s překročenou rychlostí i přesto, že jste podle tachometru jel akorát.

+2/0
27.3.2017 13:07



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.