Diskuse
Zelení automobiloví vyžírci
Děkujeme za pochopení.
J98a74n 91Z60i66e79g64l28e49r
Zasloužená karma.
Z41o53r19a 71Š53u84l46c96o25v77á
A nejuvědomělejší je zase Hermánek s bávem na LPG.
T93o37m21á94š 82D74v22o46ř35á65k
V článku popsanému rádoby-ekologovi, který nemá na elektromobil, ale má na nafťák, by měl prodejce logicky nabídnout vůz pohonem na relativně nejčistější fosilní palivo, tj. CNG. Nikoli diesel, který je naopak zdaleka nejšpinavější palivo. Vůz na CNG je cenově srovnatelný s dieselem.
Výrobce vozů na jakýkoliv pohon by se pak měl v první řadě zdržet podvodů ve vykazování LIBOVOLNÝCH údajů a neohánět se přitom výmluvami, že to tak dělají všichni, že se to tak dělá už dlouho, že to jinak nejde, případně že tohle stejně žádný zákazník neřeší.
Pokud VW neumí vyrobit diesel, který bude plnit EURO 6, tak ať je nevyrábějí a hněv lidí nechť se obrátí proti politikům, kteří ty normy sepsali a prosadili. Ty normy jsou známé dlouhé roky dopředu, takže i VW měl čas se přizpůsobit nebo se na naftu úplně vykašlat. Neudělal ani jedno a místo toho se rozhodl testy zfixlovat. Takoví vychytralí šíbři si podle mě žádné slitování nezaslouží.
V72o27k50o92u46n 74V82l85a49d29i26m12i66r
V tech emisich jsou uz namoceni temer vsichni vyrobci Automobilu. Snad jen s vyjimkou BMW.
A jestli so to dobre pamatuji, tachometry maji ze zajima toleranci +_ 10%, Ale pri padesatikilometrove fachlich jen polovicni.
J22i69ř33í 88J39i76r64o81u42d98e35k
Celá ,,aféra" je primárně o konkurenčním boji, nikoli o ,,nějaké" EKOLOGII
Že celá finta dříve nebo později praskne bylo jasné i samotným výrobcům. Nakonec i z těchto důvodů si vytvářejí potřebné finanč. rezervy. Výrobce to nejen nepoloží, ale naopak následně opět zase pod hlavičkou náprav a inovací posílí. A opět vše zaplatí toliko zákazníci. A jinak, z benzinu se odbouralo olovo, naftové motory se příliš neřešily. Co se olova týká, pozdě, ale přece. Ovšem oxidy dusíku jej v mnohém ,,nahradí" Co se elmobilů týká, zatím se příliš nemluví o ekologic. likvidaci, či využití baterií po ukončení jejich životnosti. Dtto nastane po ukončení životností solar panelů z elektráren. Atp.
P37e86t78r 19A85g53u42l39á61r
Také to mohl být od vedení VW pokus o daňový podvod: "V listopadu 2015 následně němečtí prokurátoři začali vyšetřovat podezření z daňových úniků spojených s emisním skandálem automobilky. Vyšetřování se týká nesprávných údajů o emisích oxidu uhličitého, které jsou důležitým kritériem při výpočtu daně u motorových vozidel." wiki
P24e13t26r 35A77g11u60l56á95r
Sice nesouhlasím s tím, že je na vině jen VW, ale přejít to mlčením nejde. Když si objednáte steak ze svíčkové a zaplatíte ho, ale dostanete panenku, také budete prskat. Když to bude ta restaurace dělat roky každému zákazníkovi a kontrolní orgány se budou tvářit, že je vše v pořádku, také budete rudý vzteky. Jediný na koho má ta kauza dopad jsou zákazníci a akcionáři. Myslete si klidně že jsem závistivec, ale nechápu, proč by měli akcionáři být v pohodě a zákazníci ostrouhat. Už jenom to vědomí, že někde VW odškodňuje a jinde se tváří přezíravě je stresující.
T61o91m69á97š 34F58l84a82š68k69a
S tou svíčkovou máte pravdu. Kupujete si jí podle jejích vlastností, tedy chuti a řekněme šťavnatosti masa. Auto si taky kupujete podle vzhledu, výkonu a výbavy. Ale 99% zákazníků neřeší při výběru auta emise. Je jim to fuk. Stejně jako vám, jestli ta kráva spásala trávu v Česku nebo Maďarsku.
L83u39k27á25š 78Š19m86a14h76e63l
Dvě poznámky: 1) Dieselgate je primárně o emisích NOx, ne CO2. 2) Tachometr měří víc proto, aby potom někde nějaký radar vás nezastihl s překročenou rychlostí i přesto, že jste podle tachometru jel akorát.
- Počet článků 1311
- Celková karma 33,86
- Průměrná čtenost 3000x