Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Samozřejmě odhadovat výsledek voleb je zatraceně předčasné, ale závěr Vašeho textu naprosto sedí. Na Hradě zřejmě opravdu pochopili, že se objevil velmi silný soupeř, na kterého je třeba ihned útočit. A Ovčáček bude útočit velmi silně, neboť bojuje o svoje živobytí. Že by Petr Kellner zřídil a financoval i institut Miloše Zemana (jako v případě Václava Klause), kde by Ovčáček dál mohl plivat své jedovatiny, se zatím nezdá moc pravděpodobné.

10 2
možnosti
JG

Výroky Soudruha Ovčáčka jsou jen hlásnou troubou Zemana. Je to jeho mluvčí.

Současně vyjádření Ovčáčka jsou podporou pro kteréhokoliv kandidáta.!!

7 0
možnosti
MM

To, co předvádí Ovčáček, hlásná trouba Zemana, je hnus.:-P

16 2
možnosti
MS

Zeman není tak hloupý, aby nepochopil, že v osobě pana Drahoše se antizemanovcům naskýtá velmi dobrá alternativa volby a že ještě nemá nic vyhráno. Je to podle mne ale i dost špatná zpráva pro Horáčka, jehož šance na druhé kolo se tím významně propadají. Jinak ta Zemanova velkorysost stran kritiky protikandidátů není nic jiného, než faleš. Klidně na ně nechá kydat špínu, a když mu někdo připomene jeho předvolební sliby, obhájí se tím, že mluvil jen za sebe a nikoliv za svůj štáb.

13 1
možnosti
Foto

Nemůže se od výroků svého mluvčího se nijak výrazně distancovat, aniž by tím zkompromitoval sám sebe. Jako by to řekl prezident.

2 2
možnosti
Foto

Je to dobré. Když vidím jak agent Hermánek řádí, tak asi hradní rusko-čínská klika fakt ztrácí nervy R^.

24 2
možnosti
Foto

Klídek. Já diskutuji tam, kde mě to baví a kde je ohlas. Neohlasujte, nebude diskuze.

1 1
možnosti
Foto

Zapomněl jste do životopisu Jiřího Drahoše uvést, že komunisté Drahošovi natolik důvěřovali, že ho v polovině osmdesátých let pustili na roční pobyt v Hannoveru.

Toto se na Wikipedii nedočteme...

5 17
možnosti
Foto

A správně, protože to není důležité.

Musíte si, pane Petříku, uvědomit, že za Husáka a částečně i předtím, se jezdilo ven tak, jak to potřeboval stát a ne tak, jak to chtěl jedinec.

Já jsme za celých 5 let v výzkumáku byl jen v DDR a pak jsem udělal konkurz a jezdil jsem, až mě to mrzelo.

Bratři Havlové jezdili, ten starší má dokonce z USA doktorát, Klaus jezdil, ale jak Zeman, to nevím.

Nebuďte proto tak příkrý.

5 1
možnosti
ZB

Karma.Slušný,uspěšný člověk,který se nezapletl s komunisty.Nemá za sebou žádné pochybné angažmá v jakékoliv politické straně,žádné skandály,lži,intriky a jinou špínu.To by mělo ve slušné společnosti na funkci nadstranického prezidenta stačit.Nebo snad ne?Nebo snad lidé budou volit opak?

11 3
možnosti
RK

Mě to tedy nestačí, nevolím přece jen nějakého panáka, ale prezidenta, proto mě především zajímají jeho názory.

3 3
možnosti
Foto

Je to legrace. Počátkem března t.r. řekl prezident Zeman, že:

1. Nebude odpovídat na útoky protikandidátů.

2. Nebude se zúčastňovat předvolebních televizních debat

3. Ale, tím si nejsem 100% jist, že nebude dělat žádnou aktivní kampaň (billboardy a podobně).

Mohl by mi autor prosím sdělit, které z těchto slibů prezident porušil? A tento článek jsem alespoň trochu četl a nezdá se mi že by pan Ovčáček nějakým způsobem na pana Drahoše útočil.

5 11
možnosti
Foto

Už zase? Minule jste cosi napsal o cestování na západ v době komunismu a teprve po důkazech jiných blogerů jste zjistil nová fakta. Přečtěte si servery a pokud považujete výroky toho hradního šaška /teď myslím pana Ovčáčka/ za slušné, pak máte značně vychýlenu sociální empatii.

12 0
možnosti
Foto

Tomáši, už jsem psal jinde, ale znovu:

Bude to zajímavá ukázka, jestli je náš národ schopen akceptovat člověka inteligentního, slušného, za kterého se nebude třeba stydět. Člověka, jehož mravní profil je prostě takový, jaký má u hlavy státu být.

Pana Ovčáčka netřeba komentovat. Jde o zřetelnou vývojovou úchylku, vadný produkt lidské evoluce.

Vám karma

28 2
možnosti
Foto

To ale jsou hypotézy. Dějiny se neopakují. To, že v říjnu 1989 prakticky nikdo nevěděl, jak Václav Havel vypadá, ještě neznamená, že historie se může opakovat.

1 1
možnosti

Dobře nám tak, vždyť jsme si ho zvolili a sním přišla do kanceláří hradu smečka hulvátů a hrubiánů. A to není jisté, že nás nebudou dělat ostudu dalších pět let!!

11 1
možnosti
Foto

Zatímco s Havlem přišli na Hrad samí profesoři a kandidáti věd, které tam, s výrazným horním objemem jezdily na koloběžce.

Sorry za tu gramatiku. Je to tak scválně.

2 1
možnosti
KB

Se vším co napsal Ovčáček se dá souhlasit. Akorát, že to napsal Ovčáček.

3 1
možnosti
  • Počet článků 1311
  • Celková karma 34,15
  • Průměrná čtenost 3000x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.