Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ve firmě, kde jsem donedávna pracoval, je už tradičně pracovní doba dělníků od 6:00 do 14.00 a pracovní doba řadových THP od 7:00 do 15:00. Manažeři mají pracovní dobu volnější a do firmy přicházejí o něco později. Proto se mě poněkud dotkla slova pana prezidenta, že v sedm hodin ráno slušný člověk ještě spí.

Jinak jsem podobně jako autor připraven ve druhém kole prezidentské volby volit kohokoliv kromě Miloše Zemana. Tento "slovenský scénář" považuji za dosti pravděpodobný i u nás. (Tam ve druhém kole prezidentské volby neuspěli vítězové prvého kola Vladimír Mečiar nebo Róber Fico.)

21 3
možnosti
VV

Oni tam jeste nemeli klouzavou pracovni dobu?

3 0
možnosti
RS

Slovaci maji pripominku. V platku SME jsem nasel karikaturu Zemana s Babisem. Je tam vsunut text Kecala z Prodane Nevesty "Znam jednu divku, ta ma dukaty, ma dukaty". Mozna , ze to dno Slovaci nasli. Jen se nezminuji, jak je to s danema. Ale Babis bude radit.

0 0
možnosti
KN

Kde je naše prezidentské dno?

Přece tam, kde je dno Flašky.

9 19
možnosti
Foto

Už ve třetí třídě jsme považovali ty, kteří si dělají srandu z něčího jména, za ty ubožejší.

25 2
možnosti

Je sranda, jak Heřmánek nemá co dělat. Zhruba 50 % příspěvku zde je od něj :-P

Co se týče našeho milovaného ožraly, myslím, že dost lidí mělo jasno před jeho volbou. Byl by lepší mlčící, spící kníže než žvanící Zeman. Zeman může překvapit už jen tím, že by udělal něco čestného, apolitického či altruistického. Ale tak nějak nemám obavy, že by mi z něj kvůli tomu spadla čelist. A co se další volby týče, když bude v druhém kole volba mezi Zemanem a koněm, volím koně.

Co se týče těch zbylých v trojúhelníku, tj. Babiše a Sobotky, mluvíme o stejném odpadu jako u Zemana. Tj. žádné sympatie.

19 4
možnosti
Foto

Mind your own business please.

Vlezl jsem do diskuze celkem pozdě, projížděl jsem příspěvky a ke kterému jsem něco měl, tak jsem to napsal.

Nemohu za to, že jiní tak rychle nepřemýšlejí a nepíší.

1 2
možnosti
JP

Karma, volit opět Zemana bych považoval za vlastizradu.

To už by byl lepším prezidentem i hroch Fanda ze ZOO.

30 7
možnosti
OK
VH

Divím se, že se všichni divíte. Zeman udělal největší podraz na zákonnost v tomto státě jmenováním Babiše ministrem. Ač existovala zákonná překážka (jak uvedl i sám prezident) - nepředložení lustračního osvědčení.

Tehdy se měla zvednout vlna odporu. Tehdy se měl prezident odkázat (třeba i soudní cestou) do patřičných mezí. A samozřejmě nominující Sobotka rovněž.

Tehdy měly zaznít otázky, proč po (relativně krátké) návštěvě Babiše prezident rapidně změnil názor. Co mu pošeptal pan Babiš do ouška. Cosi o minulosti? Či hůře (a nikoliv nepravděpodobně) cosi o jejich současných závazcích a vazbách?

Tehdy jsme nebyli dostatečně prozíraví. Teď sklízíme ovoce. A bude hůř - po příští volbě.

31 3
možnosti
Foto

A kdo a proč Babiše navrhl?

5 2
možnosti
Foto

Tyto diskuze mi připomínají naše studentské diskuze v hospodě U Bubeníčků.

Tam jsme unisono prohlásili jednoho asistenta za "papírového tygra".

To ovšem platilo jen v té hospodě, venku už ne.

A to samé to je se zdejšími "názory a stanovisky". Jakmile vyjdete ven, přestanou platit.

2 10
možnosti
MS

To se tedy hodně mýlíte. Nějaké resumé studentů v jedné hospodě nelze srovnávat s nynějšími sociálními a jinými sítěmi. Zde zveřejněné názory mají daleko větší dosah. Bohužel i vaše.

9 0
možnosti
Foto

Ten, kdo tehdy volil Zemana musel být raněn slepotou. Už v době, kdy byl premiér se vědělo, že je to lhář usvědčený soudy, že pije jak duha ( viz pořadv ČT "Návrat idiota "). Nestoudně lhal během prezidenské kampaně a přesto byl zvolen. Brzo se ukázalo, že se nezměnil. Pije o něco víc a nestydí se za to, lže stále ve svtě dělá ostudu a zvou jej jenom do Číny a Ruska, a což je s podivem lidé mu stále věří.

30 4
možnosti
Foto

Kdo umí pít, nemůže být špatným člověkem.

6 15
možnosti
  • Počet článků 1310
  • Celková karma 33,89
  • Průměrná čtenost 3002x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.