Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Babiš se vymlouvá jak malý školák. Pěkně je to popsáno třeba tady - http://forum24.cz/glosy/kratky-text-o-pepickovi-ktery-se-neumi-priznat-koho-vam-to-pripomina/.

Teď si jen musíme držet palce, aby nás naši koblihy milující spoluobčané nedostali do stavu jako v tomhle vtipu ....

Andrej Babiš přišel do školy a začal před dětmi hovořit o ekonomice. Po 15 minutách vidí, že to děti nezajímá a tak říká: “Děti změníme téma. Můžete mi položit jakoukoliv otázku“.

V tom se přihlásí Mařenka a říká: „Já mám na vás tři otázky: 1) Jak jste přišel k Agrofertu? 2)Kdo byl vlastníkem Čapího hnízda v době čerpání dotaci z EU? 3) Z čeho jste koupil dluhopisy?“

Babiš se zatne potit a neví, co má říci. V tom zazvoní a děti vyběhnou na chodbu. Po 15 minutách přestávka skončí a Babiš pokračuje. Tak děti můžete mi položit jakoukoliv otázku.

Přihlásí se Pepíček a říká: „Já mám na vás pět otázek: 1) Jak jste přišel k Agrofertu? 2) Kdo byl vlastníkem Čapího hnízda v době čerpání dotací z EU? 3) Z čeho jste koupil dluhopisy? 4) Proč zvonilo o 30 minut dříve? 5) Kam zmizela Mařenka?“

12 1
možnosti
VM

I když ne vždycky, dnes musím opět 100% souhlasit. A karma. Je to prostě další z nespočtu Babišových lží, kterým určitá skupina stále věří, a nebo dělá, že nejsou. Co to je za lidi, kteří tomu stále věří? část odpovědi možno najít zde https://www.youtube.com/watch?v=ms2DDtXH9bs . A ten zbytek? Asi jsou jenom hloupí a nebo závistiví. A nebo se bez modly v podobě diktátora neobejdu. Každý, nechť si zařazení najde sám ;-D

5 1
možnosti
Foto

Mylslel jsem, že starost o cizí peníze a účty je vlastníá jen lidem ne§spěšným a závistivým, ale zdá se, že i lidé veskrze úspěšní závidějí na 100%. V tomto případě až na 110% R^

0 0
možnosti
Foto

P41e40t98r 71H93a94h47n

26. 5. 2017 14:17

Cože? Vy jste myslel? Zvažte své tvrzení, protože jste okamžitě doložil opak.

5 0
možnosti
OS

To že Babiš lže je vždy poznat když začne mluvit poloslovenaky. Úsměvné jsou pak jeho výmluvy, jako že účetní byla nezkušená, on o tom nevěděl ap.

11 2
možnosti
VM

Jednoduchá vysvětlení pro jednoduché voliče ;-D

1 0
možnosti
RS

Pane Machacek, mate pravdu. Ale to co pisete je porad slaby odvar z Babise. Ja ted jsem se dostal k vrazde Mrazka. Babis a Mrazek byli konkurenti. Tahali se o firmy jako psi o kost. A zde se musi realizovat, ze se zacnete norit do naseho podsveti, kam zrejme patri i Babis. A Babis je kamarad se Zemanem. Ta vase prognoza pane Machacek je velmi pochmurna.

1 1
možnosti
Foto

Zkuste mu přiznat, že to tak mohlo být, pobočka v Brně mu to pouze zapomněla nahlásit, on jako šéf nemusí denně prolistovávat všechny smlouvy, na to platí lidi, bohužel z našich daní.

0 6
možnosti
Foto

To, že zaměstnává lidi, kteří mají v účetnictví nepořádek je možné, ale nijak ho to odpovědnosti nezbavuje.

11 0
možnosti
Foto

Karma a dík.

A to je jen slabý odvar z Babiše. Kdo si dá tu práci a dohledá si, jak posupně přicházel ke svému majetku, jak se financuje Agrofert, tak pozná Babiše poněkud lépe. Ale pořád to ještě nebude všechno, jeho "schopnosti" jsou velmi a velmi rozsáhlé.

A co "kobliháři"? Budou omlouvat a obhajovat všechny jeho činy a výroky, jedni pro obavy o koryta další (hlavně příznivci) proto, že si nechtějí přiznat jak moc naletěli. Vlastně... je to jakési deja-vu, obdobně to bylo s Klausem, kdy také příznivci za něj bojovali dávno po limitu únosnosti. A někteří dodnes.

Babiš už ted vlastně řídí celý stát, což teprve, až bude premiérem a Stropnický prezidentem. Uvolněte Letnou, bude tam nové monstrum - fronta na Babiše.

26 5
možnosti
Foto

Je mi ctí bojova za Klause a těší mně, že se mnohým nelíbí.

6 3
možnosti
ZJ

Jak je možné, že v Babišpresu se objeví takový blog.

Co děláte cenzoři ? Za co Vás dobrý strýček platí?

Tady někdo podkopává Agrostán.

4 2
možnosti
  • Počet článků 1309
  • Celková karma 34,21
  • Průměrná čtenost 3004x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.