Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Sice nemám důvod se operátorů jakkoliv zastávat, ale ceny mají přesně takové jaké jsou zákazníci ochotni zaplatit. Pokud se mi nějaká cena nelíbí tak si zboží nebo službu nekoupím. Ale koupit si a pak si stěžovat, že jsem dobrovolně uzavřel nevýhodnou smlouvu? To je skoro na zbavení svéprávnosti.

0 0
možnosti
JR

J74a12n 84R73á34ž

15. 6. 2017 13:16

Konkurence mobilních operátorů je malá. Příklad konkurence u benzinových pump.

Globus v Brně u své stanice drží ceny relativně nízko a musely se mu přizpůsobit i okolní čerpací stanice. Výsledkem je, že stanice MOL kilometr od Globusu má benzin/nafta 29,70/28,70, ta samá tři kilometry od Globusu 30,20/29,40 a na druhém konci města 31,80/30,70.

Když se podíváme na ziskovost našich tří operátorů, nevěřím, že by úprava tarifů, s odstraněním křiklavých výstřelků např. MF, ve prospěch řadových klientů s jedním, či dvěma telefony, se nedala provést.

P.S. Ten zveřejněný tarif od T-mobile pro MF není nic jiného než úplatek. A je to výsledek dohody všech tří operátorů, o čemž jsem přesvědčen!:-/

0 0
možnosti
KV

Asi je potřeba i uvážit, že když operátor dá nějaké skupině výhodný tarif, tak ten zbytek zákazníků to musí vyrovnat.

Z toho vyplývá, jak je tento systém pokřivený. Bohužel patřím do té části co to musí zaplatit. ;-€

0 0
možnosti
Foto

Nemusíte. Platíte to dobrovolně. ;-)

0 0
možnosti
MS

A to jste ještě nezmínil virtuální operátory, kteří většinou poskytují služby také hodně pod cenou. U jednoho takového jsem a měsíčně se vždy vejdu do 50 Kč za dvě telefonní čísla.

0 0
možnosti
MR

Velice zvláštní věc ohledně tarifů u p. Babiše je, že na MF dohodl tarif za směšné ceny pro 5000 lidí. Ale pro všechny zaměstnance Agrofertu 33 500 lidí nabízí jako benefit velice podobné tarify jen jejich cena je 3x vyšší. Proč dá operátor MF super cenu a soukromé firmě, která je více jak 6x větší nedá stejné podmínky. Nebo je Babiš pro své zaměstnance jednou chce a jednou ne?

0 0
možnosti
MR

Vyšší cena tarifu pro jednotlivé klienty je vždy zdůvodňována náklady na jednotlivého klienta. Já jsem ochoten souhlasit s tarifem o 30% vyšším než si dohodlo MF. Dále jsem ochoten vzdát se jakékoli bezplatné podpory ze strany operátora. A dále jsem ochoten celou částku za 4 roky uhradit do předu. Tím pádem na mne nebudou žádné vyšší náklady. Ovšem ani tak mě žádný operátor nenabídne cenu která by se blížila ceně tarifu MF.

0 0
možnosti
JZ

Pokud nemocnice poptává 10x více SIM karet než má zaměstnanců, není nic divného. Operátoři se sami někdy dožadují tzv. přátelských klientů a jejich přísunem podmiňují výhodnější ceny.

Pokud jsou na trhu 3 operátoři, tak výsledkem bývá vždy kartel. Když mají na korunu stejné ceníkové ceny, co si o tom myslet jiného ?

Na poptávku dTestu žádný operátor nereagoval. Nechce se mi věřit, že získání cca 100 tis. zákazníků není pro operátora zajímavé.

Před několika lety jedna firma soustředila poptávku několika tisíc firem a poptala v jejich zastoupení stravenky. Bohužel to bylo v době, kdy už na trhu byly jen 3 stravenkové společnosti, a tak není překvapením, že ani jedna z nich nabídku nepodala. Na druhé straně nelenili a svým stávajícím klientům posílali dodatky smluv, kde se dožadovali navýšení provize, protože údajně stouply náklady.

Pravda je, že články o nenažranosti mobilních operátorů jsou čtenářsky vděčné a diskuze na toto téma taky. Bohužel ale nic neřeší. Zastávám názor, že se hlasuje nohama a peněženkou. Pokud se mi cokoliv zdá drahé, tak to prostě nekoupím. A pokud koupím, dávám tím dodavateli jasně najevo, že jsem ochoten takovou cenu zaplatit. Proč by potom dodavatel šel s cenou dolů ?

2 0
možnosti
TK

Vyjednávání jako na tureckém bazaru dává smysl tam, kde je omezené možství zákazníků, či specifický produkt. Tedy dává smysl v případě třeba firemních tarifů. Handlovat ale o cenu tam, kde se nabízí standardní produkt a několik milionů zákazníků lze rozdělit do pár standardních skupin podle požadovaných služeb, to mi opravdu smysl nedává. To je jako by Lídl nasadil oficiální cenu 100 Kč za chleba a každý jednotlivý zákazník pak u kasy smlouval cenu. Ovce za 100, ostatní za 50, kámoši pokladní za 20 Kč. :-P

3 0
možnosti
MP

To, že operátoři mají skoro stejné tarify a umožňují vyjednávání jednotlivým zákazníkům, to není vina zákazníků.Za to můžou operátoři, potažmo ČTÚ. Je možné, že kdyby přišel čtvrtý operátor, možná by se cenové nabídky pohnuli. Ale v našich podmínkách je možné, že čtvrtý operátor se ke kartelu jen připojí ....

3 0
možnosti
MH

Nemohu s článkem souhlasit. To že si neřeknu o slevu bude mít za následek, že stále budu volat za ceny z roku 1990 !!! V tom jste mimo. !!

13 0
možnosti
  • Počet článků 1309
  • Celková karma 34,18
  • Průměrná čtenost 3004x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.