Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

T33e73r12e86z54a 45H62a30j59k80o70v14a 5907962954750

Tu specialitu ceskych drah, ze ve vychozi stanici vlak nabere hned 15 min zpozdeni, jsem nikdy nepochopila...

+2/0
doporučit
24.6.2017 17:55

J20a44r84o71s40l45a22v 97K31u89t43h58a35n 1257957569377

Podle mé zkušenosti jsou české dráhy velice spolehlivé. Když se ohlásí, že vlak bude mít devadesát minut zpoždění, tak je to na beton.

+2/0
doporučit
24.6.2017 16:36
Foto

T27o42m44á58š 93V88o27d41v26á43ř90k20a 3863731727464

Jo, je to dobrodružná věc, cestovat vlakem. Ale Tome, nevěšte hlavu, že je to jinde lepší. Třeba loni v Glasgow naše letadlo - přistavené u výstupu z gate - čekali jsme odbavení 2 hodiny, pak odlétlo se zpožděním, takže jsme prošvihli let z Heathrow do Prahy /noc v hotelu, jízda přes celý Londýn/. Bez slůvka vysvětlení. Pak - pátral jsem po příčině zpoždění a bylo mi British airways sděleno, že šlo o špatné počasí /pitomost - slunečno, ostatní létadla létala jak o život - prostě nějaký binec a nám nebylo sděleno nic/. Takže ani náhrada za zpoždění....

+2/0
doporučit
24.6.2017 14:44

Z29u17z39a20n49a 28B21e75n80d96o21v86á 2366152633338

Souhlasím s tím, že informovanost cestujících je v případě ČD žalostná.

+2/0
doporučit
24.6.2017 13:10

Z42d85e58n61ě46k 80Š30i27n53d55l96a54u11e21r 5567276955392

Nedoufejte, že například u DB je to nějak lepší. Taky jsem takhle večer před osmou jednou sedl do vlaku z Ulmu do Stuttgartu. Teprve 40 minut po plánovaném odjezdu strojvedoucí na můj dotaz sdělil, že jeden z vozů soupravy má poruchu klimatizace, bude se vyřazovat a on to rozvěsit nesmí, protože nemá helmu. Po dalších 90 minutách vlakem od Augsburgu dojel posunovač s helmou a soupravu rozvěsil, dalších 60 minut trval posun. Vyjeli jsme se zpožděním přes tři hodiny. Za celou tu dobu ani jedno slovo vysvětlení, ani slovo omluvy, ani náznak nějakého náhradního řešení. Pravda; v obrovské stanici byl jeden jen jediný (!) zaměstnanec, a ten musel obsluhovat ústřední stavědlo ....

+1/0
doporučit
24.6.2017 17:45

I28v85a85n 17M18a16r65e63k 6614828122

Arriva to "jistí" p.Flaško. Jedu s ní za týden z Trenčína do Prahy a za několik dní zpět . . . . .S ní jsem byl vždy spokojen . R^

+1/−1
doporučit
24.6.2017 20:53



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.