- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Před mnoha lety byl v "Dikobraze" kreslený vtip: Ty záclony jsou tak špinavé , že se štítím si do nich utřít ruce. Řekla paní cestující vlakem ČD. Je to smutné na obě strany......
Arriva to "jistí" p.Flaško. Jedu s ní za týden z Trenčína do Prahy a za několik dní zpět . . . . .S ní jsem byl vždy spokojen .
Za vlakove ceyty odpovidaji SZDC -mate zakladni neznalost CD si uz na trati h ani netukne
SŽDC nemá technické možnosti jak informovat cestující. A je na dopravci aby chtěl po SŽDC pořádné služby, tedy v případě problémů i rychlou informaci, kterou pak předá svým klientům. To evidentně ČD neudělaly, nebo dokonce vůbec nedělají.
Přechodník m.r. od (ne)vědět je (ne)věda, nikoliv nevědě.
Neznajíc nepoužívejte.
Tu specialitu ceskych drah, ze ve vychozi stanici vlak nabere hned 15 min zpozdeni, jsem nikdy nepochopila...
Pokud neni trat volna, vlak nemuze vyjet. Podekujte Frantisku Josefovi, ze stavel jednokolejne trate, ktere prezily do dneska.
Nedoufejte, že například u DB je to nějak lepší. Taky jsem takhle večer před osmou jednou sedl do vlaku z Ulmu do Stuttgartu. Teprve 40 minut po plánovaném odjezdu strojvedoucí na můj dotaz sdělil, že jeden z vozů soupravy má poruchu klimatizace, bude se vyřazovat a on to rozvěsit nesmí, protože nemá helmu. Po dalších 90 minutách vlakem od Augsburgu dojel posunovač s helmou a soupravu rozvěsil, dalších 60 minut trval posun. Vyjeli jsme se zpožděním přes tři hodiny. Za celou tu dobu ani jedno slovo vysvětlení, ani slovo omluvy, ani náznak nějakého náhradního řešení. Pravda; v obrovské stanici byl jeden jen jediný (!) zaměstnanec, a ten musel obsluhovat ústřední stavědlo ....
Podle mé zkušenosti jsou české dráhy velice spolehlivé. Když se ohlásí, že vlak bude mít devadesát minut zpoždění, tak je to na beton.
Jo, je to dobrodružná věc, cestovat vlakem. Ale Tome, nevěšte hlavu, že je to jinde lepší. Třeba loni v Glasgow naše letadlo - přistavené u výstupu z gate - čekali jsme odbavení 2 hodiny, pak odlétlo se zpožděním, takže jsme prošvihli let z Heathrow do Prahy /noc v hotelu, jízda přes celý Londýn/. Bez slůvka vysvětlení. Pak - pátral jsem po příčině zpoždění a bylo mi British airways sděleno, že šlo o špatné počasí /pitomost - slunečno, ostatní létadla létala jak o život - prostě nějaký binec a nám nebylo sděleno nic/. Takže ani náhrada za zpoždění....
Myslím, že ságy by mohli v těchto dnech psát cestující z Brna a okolí...