Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

To mě skutečně potěšilo. Za komunistů jsme měli censuru, která nepouštěla do éteru nic jiného než pravdu. Pochopitelně tu komunistickou. Teď už máme stejný útvar, který chce pouštět do éteru také jedinou pravdu, tu "demokratickou". Zkrátka podle mínění současných vládců jsou lidé blbí, nejsou schopni si utvořit vlastní názor a je potřeba jim říkat co je pravda. Nedovedu pochopit, že tyto blbé lidi vůbec někdo ještě připouští k volbám. Doufám, že se to brzy napraví.

6 7
možnosti
ZB

Ona je nějaká cenzura?Všechna ta proruská špína běží dál.To opravdu nechápete,že Ovčáček jen sprostě a uboze lže...?

6 3
možnosti
Foto

Cenzura už samozřejmě dávno je a je na to specializovaný útvar.

4 1
možnosti
JS

Já asi nejsem tak moudrý jako Vy. Máte pravdu v tom, že se to nejmenuje censura ani cenzura.

1 0
možnosti
Foto

Je to "Útvar pro odhalování nekorektní propagandy" nebo tak nějak.

Komunisti snad cenzuře říkali Úřad tiskového dohledu.

4 0
možnosti
Foto

A jak prebieha tá cenzúra v praxi? Zakazuje sa niečo?:-)

0 1
možnosti

P. Hermánek nemá jako obvykle páru o tom, co mluví. Článek nečetl, ale touží reagovat na všechno a na každého.

Server seznam.cz odmítl obchodovat (reklamy) s proruskými servery (aeronet a spol.), což je naprosto v pořádku. Jde čistě o ukončení spolupráce soukromého média s jiným. Ale mluvčí Ovčáček to okamžitě ve své hluboké neznalosti a oddanosti k vůdci nazval cenzurou.

4 1
možnosti
Foto

Právě, že jsem článek četl a byl jsem z formulace "Seznam nechce platit" lehce zmaten. To totiž vyznívá, jakoby Seznam chtěl být neplatičem.

A ovlivňování politiky penězi je nepřípustné a právě v tomto případu se to tak děje a ne, že ne.

1 2
možnosti

Tak tos byl jedinej, protože žádná taková formulace tam není. Je tam formulace, která se běžně v obchodní hantýrce používá. Ale to ty těžko můžeš pochopit, proto si to takhle špatně vykládáš, když se k tomu připojí neschopnost přečíst jedinou větu správně, tak jsem pak zmaten.

0 0
možnosti
JR

A kde ho máte ten útvar, který si dělá takové ambice ?

U vás v Rusku ?

4 2
možnosti
  • Počet článků 1309
  • Celková karma 34,17
  • Průměrná čtenost 3004x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.