Děkujeme za pochopení.
M87i11r86o96s34l28a35v 50K57u26l10h65a18v13ý
Nejsem v elektro doma, ale četl jsem o možnosti indukčního napájení, které by bylo mnohem rychlejší než "zásuvka". Kapacitně - prodáváme dost elektřiny do zahraničí. A opět laický pohled - nový objev u nás - baterie s použitím nanotechnologií s mnohem větší výdrží, tedy dojezdovými možnostmi.
Největší mínus vnímám v rozvodné síti.
P96e29t94r 90M86u88n76z85a74r
Indukční napájení by mělo v tomto rozsahu naprosto nepředstavitelné ztráty.
O nových akumulátorech čteme už 15 let, že za dva roky tu bude převratný vynález.
J25i40ř11í 75J64i10r61o45u23d72e89k
Včetně oné techn.logiky, která mnohým laikům uniká. O výrobě ,,čisté" energie,
získávané nečistým způsobem, ani nemluvě. Jde ve skutečnosti jen o další segment na trhu, zdůvodněný ekologií, pomalu směřující a měnící se až v diktát. Do jisté míry je asi v současnosti ,,nejčistší" užívání LPG.
J16i58ř41í 53J67i49r23o13u86d24e18k
P.S.: samozřejmě, že kombinace spal. motoru na LPG v agregát-soustrojí s komb. elektro(MOTORGENERÁTOR), spolu s rekuperací a využitím ,,přebytku (brždění) do aku, by bylo asi nejvhodnější, ovšem náročné především na náklady výroby. V tomto směru je elektromobil jaksi ,,jednodušší"
R25a14d77e89k 83J81a77r60o33š
Budoucnost mají hybridní automobily a městské minielektromobily...
J55a21r53o83m58í84r 75Š68i93š67a
no nevím Tomáši, před pár lety nikdo nevěděl co to je elektrokolo...jestli ještě předloni se na něm dalo ujet 50 km...dnes to je jednou tolik...adyž dojde...přineš sew kdekoliv na zásuvku, dáš pivko a valíš dál.
V16o26k92o53u79n 89V26l85a36d22i89m54i83r
Presne tak.
Koho by treba v roce 1990, kdy pevnou linku meli jen ti vyvoleni napadlo, ze budou jednou moci telefonovat za pochodu. C2 kterej jsem mel v aute zmami obdivovali a rikali, tohodle se asi nedockame.
J44i39ř34í 27H71e67r39m91á48n47e74k
A než se odpojím, tak ještě jedna poznámka. Ekologická.
"Vrcholem ekologie" jsou solární panely, které by ve slunných dnech opravdu byly schopné dobíjet řadu elektromobilů.
Ovšem, co v noci, že?
J96i66ř27í 33H72e88r31m62á68n90e52k
A ještě jedna připomínka k vodíkovým autům. Takové auto natankujete, dáte do garáže a za týden máte nádrž prázdnou.
V42o31k22o14u87n 23V18l35a15d30i19m46i24r
Mate castecne pravdu.Kdyz takove auto bude udrzovat a opravovat cesky kutil ktery dokaze i blbuvzdornou H4 namontovat obracene, nebudete mi nejen nic v nadrzi, ale ani nadrz, ani auto a ani garaz.
V96o83k84o86u67n 45V63l91a38d56i48m19i19r
Na prelomu 19. a 29. stoleti psaly noviny podobne clanky. Benzinove pumpy byly na Tom hur nez dnesni dobijeci stanice.
Bertha Benz na ceste z Mannheim do Pforzheim tankovala benzin vyslovene po kapkach v lekarnach.
V Bavorskych velkomestech jsou dnes zu dobijeci stanice pomerne rozsirene na ruznych parkovistich. A mnohe dokonce zadarmo.
A palivove clanky, ci vodik? Pred 25 roky vyhlasovaly nemecke premiove automobilky, ze do peti let zahaji seriovou vyrobu. To ani letiste BER nema takove zpozdeni.
M45i83c76h64a79l 20Z98á54k75o87u31c47k11ý
Zadarmo? Zadarmo se ta elektřina vyrobí a distribuuje? Nepochopil...
P65e78t14r 43D91r60a62p27a11l
proč se asi elektro autobyznys nejvíc rozvíjí v kalifornii? no jedním z důvodů bude právě to, že každý má možnost nabíjet auto doma v garáži. Za současného stavu technologií je masové nasazení zejména v Evropě opravdu fantasmagorií, nicméně za 20-30 let může být vše jinak.
J87i22ř69í 74H70e89r55m17á20n11e56k
Přečetl jsem jen perex a plně souhlasím.
R74o16s36t71i24s54l29a50v 41C95a70h84a
Vychazite ovsem z dnesni reality a co kdyz se vse v blizke budoucnosti vyvine jinak?
Jak kapacita baterii (a jejich vaha), tak nabijeci stanice. A neni ani vylouceno, ze misto nabijeni proste prijedete k pumpe a baterie Vam bude vymenena. Vy zaplatite za jeji aktualni kapacitu a rozdil v opotrebeni tech baterii (ktery pripadne muze byt zaporny, pokud jste mel kvalitnejsi baterii a dostavate opotrebovanejsi).
Jen bude trochu problem se zacpami, zejmena na dalnici v lete - v souvislosti s klimatizaci.
T57o36m28á10š 11F78l13a19š57k68a
Ať vymyslíte sebelehčí baterii a seberychlejší dobíjení, tak ten dobíjecí příkon tam vždy budete muset přivést. To je fyzika a tu neobejdete. A ta výměna baterií - o tom jsem také přemýšlel - kdo bude posuzovat míru opotřebení, poškození, hodnotu? Vy nebo obsluha výměníkové stanice? Co v případě sporu?
- Počet článků 1310
- Celková karma 33,89
- Průměrná čtenost 3002x