Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já to světlo na konci tunelu vidím. Sice je to jen taková malinká bílá tečka hodně daleko, ale je tam. Bohužel než k němu dojdeme, bude to bolet. Ale každá společnost má takovou vládu jakou si zaslouží.

Kdyby si každý před volbami poctivě zodpověděl otázku: Co já sám jsem udělal pro záchranu svobody v tomto státě?, možná by výsledky vypadaly jinak. Možná ale po svobodě jako společnost ani netoužíme. Většině vyhovuje taková ta svoboda napůl, kdy schvalujeme omezování jiných, ale křičíme, jen když berou svobodu nám osobně. A tak máme co zasluhujeme. ;-)

3 1
možnosti

...tak nevím a nezastávám se nikoho jen mne napadlo..byl jste někdy za pultem a prodal alespoň jednoho kapra v mraze???

0 0
možnosti
Foto

Ano. Máte pravdu. EET tam nemá co dělat. A co prodavači stromků? Pečených kaštanů? Ti nemusí stát v mrazu a vánici?

2 0
možnosti
Foto

Vůbec se neřeší daňové ztráty, kdy nadnárodní monopoly mají své daňové domicily mino naše území - jde o desítky až stovky miliard.

U nás se budou danit babky s košíkem borůvek či lišek.

Jsme skvělí, svým způsobem světoví a dobře nám tak.

Tomáši R^

12 0
možnosti
Foto

Ano, to je pravda. Ale nenarazilo by to na EU Regulations?

Volný pohyb osob, zboží a finančních prostředků.

3 1
možnosti
Foto

Zbytečné hnidopišství. Kvůli kaprům se přece nebude rušit moderní, skvěle fungující systém EET. To by přineslo více škody než užitku.

3 4
možnosti

J53o72s77e18f 90N89i60k26l

6. 11. 2017 16:36

Proč by se muselo EET rušit pro všechny?....některé výjimky se přece dají pochopit...Vy, pane Flaško, máte přece také všechny příjmy řádně zdaněné...

4 3
možnosti
Foto

Tak jo, když nevíte proč. Přínos EET je kupodivu doposud zatajován. Proč asi nám nejsou předložena konkrétní čísla? Pokud vezmu nárůst počtu úředníků a náklady na jejich práci, pak pravděpodobně nula od nuly pošla. Takže pro stát to nepřineslo nic. A pro lidi? Nenávist, závist, pomlouvání, udavačství. Chápete?

14 0
možnosti
Foto

Řekl bych, že to jsou dosti nesmyslné útoky proti velmi dobře pracujícímu systému EET. Mám pocit, že si na to všichni již docela zvykli. Ovšem pouliční hudebníci asi budou požadovat další výjimku.

6 13
možnosti

Ty víš houby o tom, jak to pracuje nebo nepracuje, natož jaké výsledky to přináší a kdo si na to zvykl, jsou pouze závistiví udavači tvého ranku. Slušný člověk si účtenky nebere s FIK kódem nebere, natož aby si na to zvykl.

9 2
možnosti

Jáák, kapr bez EET ? A jak k tomu přijde štika - co Losos, evidentní emigrant - Proč Okamura mlčí ? ? Agrofert bude prodávat kapry, nebo někdo na ministerstvu obdržel kapříka ? Anebo sólokapr volební kampaně odplouvá ? Jsem zmaten - musím na školení !! :-)

9 0
možnosti
Foto

Losos v kádi požaduje také výjimku? Tak, ať si prostě požádá.

1 1
možnosti
  • Počet článků 1311
  • Celková karma 34,22
  • Průměrná čtenost 3000x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.