Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tvrdá realita je, že babišovku chce jen jeden ze sta zákazníků. A představ si, že vyhraje nějaký hráč-nakupující, tak sousedi sežerou závistí..... Závist, udávání, anonymy to je pravé!!!!!

0 0
možnosti
Foto

P73e23t55r 63H72a59h75n

14. 11. 2017 8:37

Karma R^ A našel jsem úsporu času, kterou se ještě oprostím od čtení trapností - nečtu Hermánka.:-)

3 2
možnosti
Foto

Jasně, to je rozumný přístup. Když něco nechci vědět, tak to nečtu. Jak jinak.

Ale je hezké, jak se protiZemano-Babišovská fronta tak hezky zformovala a to nad takovouto, řekněme si to upřímně, hloupostí.

1 0
možnosti

Nelze jinak než rychle přispěchat a podpořit Vás palciR^R^R^

3 1
možnosti
Foto

Tomáši, karma jednoznačná. Existují dokonce jedinci,kteří sedí v hospodě, vypijí pivo, nechají si vystavit účet a pak si objednají další.

Jde nepochybně o morálně a lidsky vyzrálé jedince, pro něž je život hra.

Zajímavá informace je ta, že stvořitel účtenkovky v Chorvatsku je zatčen pro zpronevěru.

R^

3 1
možnosti
Foto

Zde se, ovšem, pane doktore, mýlíte. Ano, pivo se objednává jedno po druhém, ale v souvislosti s Účtenkovkou je třeba vědět, že z jednoho mista za jeden den pouze jedna účtenka.

3 1
možnosti
Foto

Karma bez dodatků, Tomáši :-)

4 2
možnosti

Skoro jako Kalouskovy korunové dluhopisy. Deset piv, deset účtenek ...

0 0
možnosti
Foto

I32v52a39n 49M43a27r74e19k

13. 11. 2017 15:11

S blogem souhlas a snad i karma ?8-o Účtenku jsem sice neodeslal žádnou, takže jsem bez šance na výhru.

Na blogu mi ale chybí jediné. Zapomněl jste ty, co účtenky ke slosování odeslali , označit jak je vaší tradicí, za jednoduché, méně chápavé kteří neudrží myšlenku a nechápou smysl psaného textu a tím i smysl účtenkovky.

Považuji to v blogu za fatální chybu . ;-(

2 0
možnosti

Nabízím seriozní pohled - EET nějaký vliv na rozhojnění rozpočtu mají - neví se ovšem, jaký - viz. .ekonom UniCredit Bank P.Sobíšek. "Vyčíslení příspěvku EET je velmi obtížné".Nárůst výběru i bez EET být musí, viz, náklady na pořízení + služby + růst ekonomiky a spotřeby. Čili - zatím, převažuje výnos propagandistický + zvyšování cen pro spotřebitele ! Jistý přínos však vidím ! Ten systém i záhadně funguje ! Jinými slovy - stát je schopen cosi funkčního zavést. Myslím si, že se ovšem opět jde blbým směrem. To má pronikat do digi státní správy - úředníky umenšovat ! Děje se přesný opak + porce nové formy třídního boje a zášti . "Všichni kradou, OSVČ je parazit" ..., zvýšený výnos má jít na školy - školky - nejde losuje se ... Můj závěr - Nesmírně kontraproduktivní - jistě, líbivé ... :-)

7 0
možnosti
Foto

EET má potenciál "úředníky umenšovat". Až na spuštění to může běžet zcela automaticky. Cílem bylo směrovat kontrolory na předem z dat EET vytipované subjekty, na rozdíl od dřívějších plošných namátkových kontrol. Ovšem na začátku asi bylo potřeba navýšit počet kontrolorů, aby se EET všeobecně neignorovalo. To by mělo být jen dočasné.

3 1
možnosti

Nechápu lidi, kterým účtenkovka vadí tolik, že je to ponouká napsat rozčílený blog; jsou přece na světě libější témata. :-)

V našem státě se děje tolik podstatnějších svinstev, ale protože je nelze spojit s jménem BABIŠ, tak si jich nikdo moc nevšímá, škoda. ;-€

Účtenkovku vnímám jako reklamní akci a myslím, že tak byla původně i myšlena; účtenky od nákupů jsem si brala vždycky, pro kontrolu nebo potřebu reklamace, teď mi navíc poslouží k pokoušení štěstěny a to mne baví. ;-D;-D;-D!

5 7
možnosti
Foto

Ona to je reklamní akce.

3 0
možnosti

J10o95s96e20f 91N69i82k43l

13. 11. 2017 13:49

...ponechme "trapnou účtenkovku" stranou...EET má význam, to si myslí valná většina zaměstnanců a podnikatelů, kteří mají řádně zdaněné příjmy ...ti druzí budou "bučet, kvičet" a trdit, že EET je naprosto špatně...to je vše...Ke kterým se řadíte vy?...

5 11
možnosti
Foto

Já jsem samozřejmě zloděj, nepoctivec, tradiční straník, kalouskovec, kmotr. To jste chtěl slyšet?

3 0
možnosti
Foto

K58a42r61e52l 56C58a32c65h

13. 11. 2017 13:45

Zbytečný článek o nulovém problému a zbytečná debata k němu. Problémy jsou někde úplně jinde.

4 1
možnosti
  • Počet článků 1310
  • Celková karma 33,89
  • Průměrná čtenost 3002x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.