Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Díky za fotoblog a připomenutí Lisabonu, byla jsem z něj letos v květnu nadšená, určitě se do Portugalska chci vrátit. Ale příště asi Porto, i když Lisabon bych taky znovu ráda viděla :-) Napsala jsem tehdy sem několik článků a nemohla se s tématem rozloučit :-)

1 0
možnosti

R^ hezké fotky. Dík.

1 0
možnosti
Foto

P34e29t58r 22H57a56h10n

5. 12. 2017 12:20

Hermánek k tomu nic nemá? To je podezřelé. Krásné fotky.R^

2 0
možnosti
Foto

Proboha nepřivolávejte čerta přes den. Stačí že přijde večer.

0 0
možnosti

V polovině září jsme poznávali na jihu Portugalska Algarve s výletem do Lisabonu. S Vámi jsem si náš zajímavý výlet a navštívená místa zopakovala. Ochutnávku vína musíme dohnat někdy příště. O krásách pobřeží Algarve jsem hodně slyšela a byla to pravda. Pobřeží mne přímo uchvátilo.Na svůj blog jsem dala i jeden příspěvek. ☼

1 0
možnosti
Foto

Kouknul jsem na to. Pěkné!

0 0
možnosti

A co teprve Solar do Vinho do Porto ;-)

Jinak karma a díky!

1 0
možnosti

R^Do Lisabonu se chystám už delší dobu..ještě váhám zda to spojit s Portem nebo jednotlivě. Obě města si návštěvu zaslouží... portugalskou atmosféru znám z Madeiry, příjemné kavárny.. spousta dobrého vína, pohoda..

1 0
možnosti
Foto

I34v48a54n 68M29a59r36e77k

4. 12. 2017 17:34

Dnes upřímná, zasloužená karma p.Flaško. R^ Jen škoda, asi bych si to tam neužil, jsem totiž. . . . . . .Abstinent ;-(

0 0
možnosti
Foto

Vzhledem k tomu, kolik zasloužených karem a k jakým článkům tu rozdáváte p. Marku, tak té upřímnosti od Vás nevěřím ani trochu. Vím, že Vám mé články lezou krkem a divím se, že je tedy pořád čtete. A když už tu potřebu máte, tak byste snad mohl být aspoň té soudnosti a nekomentovat je.

0 0
možnosti
Foto

Dík za návštěvu a pozdrav. Vaše blogy čtu pravidelně.

0 0
možnosti
Foto

R^to město mě také okouzlilo a vaše fotky mi připomněly dávný výlet-ale určitě se tam někdy ještě vrátím-stojí to za toR^

1 0
možnosti
Foto

Vraťte, vraťte. Já tam určitě nebyl naposledy. A dík za návštěvu.

0 0
možnosti

PěknéR^ V Lisabonu jsem byl, ale volno jsme měli jen 6 hodin,

Byli jsme na vyhlídce Seňhora do Monte, mám pocit ,že i vaše foto je z té vyhlídky....

A jak probíhá ta ochutnávka vín ?

Mně velice chutnalo víno z oblasti Douro .:-P

1 0
možnosti
Foto

Je tam ve vitríně řádově tak 30 lahví s elektronickým výčepním systémem. U každé lahve je popis a cena za Jednotku - 15 cl. Ta cena je od 0,75 do asi 5 Euro. Vy si vezmete elektronickou kartu, zaplatíte si na ní kredit (minimum 3 Euro) a pak si chodíte po sále a zkoušíte si co chcete, přičemž si můžete nechat načepovat 1-3 jednotky. Vždy vložíte kartu, zvolíte z které pípy a koli, přiložíte skleničku a příslušná suma se vám od kreditu odečte.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1310
  • Celková karma 33,88
  • Průměrná čtenost 3002x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.