Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Netušil jsem. Díky za info.

1 0
možnosti

Ano, nyní jsou většinou levnější zejména proto, že dopravu realizují nelegální dopravci. O tom je celý příběh.... Až stát začne učině vymáhat právo, stejné pro všechny dopravce, tak se podmínky na trhu srovnají. Například v Bratislavě jim soud zakázal činnost právě z důvodu nekalé konkurence.

1 0
možnosti

Dík, že jste se o zkušenost podělil. R^

0 0
možnosti

Nebuďte rozmazlenej a používejte koloběžku (když nemůžete na nohy tak tu elektrickou), pak nemáte problém s cenou;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

To je fakt. Já si jednu vloni koupil, ale teď jsem chabrus na koleno a ona ta jída na koloběžce je dost "záhul". Ale, doufám, že s novým kolenem ji ještě dlouho budu prohánět. To koloběžku, samozřejmě.

0 0
možnosti
Foto

Já mám s aplikací UBER docela špatnou zkušenost. Navigaci nemám. Trefil jsem dřív podle mapy, trefím i teď. A pro orientaci v neznámém městě používám navigaci Google Maps v telefonu, které "šlapou" docela dobře.

Sjednal jsem si vyšetření v Berouně. tam, samozřejmě, trefí z Prahy každé nemehlo. Ale ta nemocnice je dost bokem a tak jsem zadal její polohu do Google Maps.

Ale, jakmile jsem chtěl spustit navigaci, tak mi tam, naprosto agresivně, skočila obrazovka UBER a tak jsem se v Berouně nakonec musel zeptat. Ale ani to nebylo tak těžké. Není růže bez trní.

0 0
možnosti

Ale rozdílné ceny v různých dobách jsou jednou za základních obchodních praktik UBERu. Všeobecně známých. A uváděných v obchodních podmínkách, které jste si spolu s aplikací stáhl. (Prostě zákon nabídky a poptávky.) Já to považuji za správnou taktiku.

Pokud jste byl překvapen, nadávat můžete jen sobě.

Je zajímavé, jak se lidé snaží jakoukoliv nejasnost svádět na druhé.

0 0
možnosti
Foto

Souhlas. Cena by vždy měla být přímo úměrná zájmu. Čím větší zájem, tím větší cena. Třeba i o několik set procent.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS