Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^R^R^ Pěkný strom to byl. Provedli jste všichni vynikající práci a moc pěkně jste to zdokumentoval.

0 0
možnosti

D13a19v34i54d 23V56l39k

9. 5. 2018 20:11

A to byla chlapská paráda tenhle blog a mákli jste si borciR^R^

2 0
možnosti

Fajn blog. Takhle, pomocí jeřábu jsem to ještě neviděl. U nás se používá vysokozdvižná plošina. Karma za pěkné fotografie.R^

1 0
možnosti

Vynikající ukázka všeho ! Vynalézavosti, i úsměvů - název fy. Strombuch. Vždy se mi líbí na fotech ta česká, mužská těla ! Dutina břišní vypouklá - říkám ženě, to je z hladu, jako v Biafře. Kácení stromu je sláva a smutek - Symbol - počátek a konec. Moudře píšete, použít štípačku a ihned sekyru! Pak je mokré dřevo poddajnější. UIoženo dobře - ideální je vzduch z obou stran. Např. mezi trámy, venkovního gara stání. Vypadá to dobře a zároveň slouží. Klasika, topit za 2-3 roky, hoří sice ihned, ale nehřeje + komín. Apolitický, zajímavý blog musíme "Opepřit". Váš strom, jako bývalý režim ! Na pohled mocný, uvnitř hniloba ! Něco podobného jako Rusko ! :-)

1 0
možnosti
Foto

Inspiroval jste mě. Vytvořila jsem podobnou, i když kratší reportáž (i s videem) při "likvidací" vysoké, nádherné třešně před domem. (Možná ji zveřejním). Chudinka, rostla nejmíň 40 roků, poražena - a zlikvidována byla za půl dne. Srdce nad tím zabolelo... ;-(

1 0
možnosti
Foto

Jo, a ty "chlapy" obdivuji... Skutečně mužská práce... R^R^R^

0 0
možnosti

Zajimava fotoreportaz. Na kolik vas to prislo?

Tady se to resi tak, ze se mistnimu spolku dobrovolnych hasicu koupi sud piva a oni se uz postaraji.

1 0
možnosti
Foto

Asi bych to neměl uveřejňovat, ale zhruba 13,5k.

0 0
možnosti
Foto

Tome, super fotoblog.

A kluci strombucháci jsou opravdoví machři.

Karma.

1 0
možnosti
Foto

To byli totální machři. profíci se vším všudy. Zdravím.

0 0
možnosti

Konečně smyslplný a apolitický blog, bravo, mám podobný problém s jednim stromem tyčícím se blízko nad mou chalupou....R^R^R^ karma.

1 0
možnosti

Naprosto souhlasím, zvláště s první části věty. Dnes se co se týče blogu dá konečně napsat, dobrá práce. R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 1311
  • Celková karma 34,16
  • Průměrná čtenost 3000x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.