Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Byl jsem a možná jako jedinej se tam na uším vracet. Moc lidí a když chce člověk mezi mrakodrapama vidět nebe, musí se pořádně zahnout... Ale galerie krásný a central park jakbysmet. Užívejte, Tomáši a díky za repo.

1 0
možnosti

Tohle je pravý, cestovatelský blog! Skvělé, neokoukané záběry známých míst...žádné klišé - jen povídání a obrázky "jak šel čas".

Díky moc, jsem fakt nadšenáR^

2 0
možnosti
MM

Tome,pěkné a užívej.

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkné.....kolik že to pivo koštuje?

1 0
možnosti
Foto

Velké pivo a velká Cola něco přes 11, se spropitným 13 USD.

0 0
možnosti
JK

J54i17r12k41a 58K48o39r88n

15. 5. 2018 11:07

Paráda, karma. Určitě lepší zážitek než ten můj před 8 lety, kdy jsme s cestovkou za dva dni prolétli jen ty nejvíc zprofanované záležitosti Velkého jablka...ale i tak se mi to líbilo:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 1311
  • Celková karma 34,21
  • Průměrná čtenost 3000x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.