Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nevím který to byl den, ale konečně jsem se podíval na TV Barandov na ten pohovor Soukupa s prezidentem. Působil na mě jako Brežněv v posledním tažení.

Co se toho vtipu týče, tak na jednu stranu je docela brutální, ale podobný v této souvislosti vyšel i v Británii na Daily Mail. Což potvrzuje to, že Češi a Britové jsou nejen největšími konzumenty černého až morbidního humoru, ale také tento černý humor umí vymýšlet.

Co mě však zarazilo byla jedna věc. Na Slovensku byl zavražděn novinář, motiv dodnes není znám a pachatelé jsou zatím v režimu viny bez důkazů. Vzpomínám si jak se o tom psalo, jak se novináři hroutili v šoku, že to byl jejich kolega, jak mluvili o mafii, korupci a zločinu zasahujícím do slovenské vlády.

V případě KSA skoro ticho po pěšině. Nějaké velké odsuzování režimu v KSA se nekoná.

Naopak, když jsem dnes ráno, před odjezdem na stavbu četl na internetu různá média, tak na Info byl rozhovor s islámskou socioložkou o tom, jak by EU měla potlačovat "islamofobii", kritiku islámu a to i trestním stíháním, protože islám je mírové náboženství a jen pád jedinců, kteří snad ani nejsou "muslimy" to kazí.

Problém je v tom, že Khashoggi, byl zavražděn za kritiku saudského režimu a to podle vzorce, kterým nechal Mohamed vraždit své kritiky a to včetně těhotných žen, nebo matek, před očima jejich dětí. A kritika saudského režimu se rovná kritice Mohameda, protože Saudové striktně dodržují učení Mohameda a šárii, která vychází z nejen z Koránu, ale také z toho jak se Mohamed choval. Zkuste se někdy Tomáši podívat na Memri, což je izraelská organizace zabývající se islámem a politikou islámských zemí. A pak na izraelský tisk, kde uvidíte stejně černé vtipy ohledně této vraždy v diskusích. Mimochodem, jak Zeman není populární u nás a v EU, tak je je za svou podporu nejpopulárnějším naším politikem v Israeli. Tedy mimo tamějších levicových stran a levicových aktivistů.

5 0
možnosti
  • Počet článků 1310
  • Celková karma 33,88
  • Průměrná čtenost 3002x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.