Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠB

Neviem aké percento populácie si platí mobilné dáta, ale osobne poznám množstvo ľudí (a medzi nich patrím aj ja), ktorí si mobilné dáta neplatia - a pre tých je to WiFi pripojenie postačujúce. Nie každý je zas taký maniak, že musí byť online vždy a všade - pri nakupovaní, pri prechádzkach, pri šoférovaní, v práci (najmä ak majú doma pevný internet a WiFi). Pre ľudí, čo si skrátia čakanie na spoj pozretím nejakého bulváru je to WiFi ideálne bez ďalších nákladov na dáta. Na LTE sa môžeme zvysoka vykašlať.

0 0
možnosti
Foto

Mobilní šílenství vede k tomu, že je nutno zajistit pokrytí s cílem ani vteřinu bez signálu.

Jako jedno z nejhorších to vnímám u matek s dětmi v kočárku, které dřív na dítě mluvily nebo se jím jinak zabývaly, dnes matka tlačí kočárek jako předmět komplikující hovor, SMS nebo jiné operace s mobilem.

Nevím, sám jsem výrazným vyznavačem techniky a určitě ne staromilec, ale mobily obrovsky odlišťují a vnášejí bariéry. Jenže za to nemohou přístroje, ale vždycky jen člověk.

0 0
možnosti
JJ

J30a27n 83J19í44l23e10k

30. 10. 2018 21:05

To je blbý, já na Roztyly moc nejezdím:-). Ne, já také klidně projedu metrem bez signálu.

0 0
možnosti
MK

Nemám ve zvyku se vymezovat proti Pražákům (zčásti i pro, že sám jsem bývalý Pražák), ale nyní mi to nedá. Nemohu se zbavit dojmu, že v Praze řešíte problémy, které jste si sami způsobili.

U nás není metro ani tramvaje, v naší obci dokonce není ani vlak ani autobus, a snad právě pro to žádné problémy se signálem nemáme. Přečteme si co chceme kdy chceme a nejen v tomto jsme mnohem svobodnější.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1310
  • Celková karma 33,89
  • Průměrná čtenost 3002x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.