Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Musi priznat, pane Flaska, ze jsem cetl tyto diskuzni prispevky s usmevem. Podotykam, nejsen "evropskym" kupujicim na evropskem trhu. Vyjimka jsou postovni znamky.

Muj poznatek v nakupu na internetu je pozitivni. Platba za objednane zbozi u premiovych e-shopu je dvoji. Pay Pal je platba primo z meho konta s pojistenim na dodavku zbozi. Platba kartou je u techto premierovych e-shopu provedena po obdrzeni objednaneho zbozi. Castka je podrzena kartou jako muj zavazek k zaplaceni castky prodejci, do obdrzeni zbozi. Pladba cartou ma dve vyhody. Prvni je doba splatky pujcene hodnoty bezurocne a druha je procento utracene castky, ktere se vraci jako odmena za pouziti carty. To nepocitam pojisteni celeho procesu.

Vraceni koupeneho zbozi je vcelku stejne, jako pri nakupu v prodejnach. Nekdy jen postovne je zvyseni ceny za zbozi.

Nejvic muj "exoticky" nakup byl nakup z e-shopu sidlici v Cine a pri nakupu jehlovych bot v novem modnim provedeni. Probehl bez velkych problemu. Platba s PayPal mi davala odvahu tento nakup udelat.

Dnes nakupuji na internetu jen to zbozi, ktere je lacinejsi nez primo v obchode. To pocitam i postovne a pripocitani dane (DPH pro ceske obcany). To vsak chce byt informovan o zbozi, o ktere mam zajem.

Jinak vsem, mnoho stesti pri nakupech!!!!

0 0
možnosti
Foto

Odpovím všem dosavadním diskutujícím, kterým děkuji.

Libor Hladík: pokud to jen trochu jde, dávám přednost nákupu přes internet, je to pohodlnější.

Ivan Veselý: nemám problém platit kartou i neznámému obchodníkovi. Stačí mít specielní účet s kartou a na něm třeba jen 2000 Kč. Ale ještě nikdy jsem se nespálil. Co se týče té reklamy, to není problém toho eshopu, ale cookies a tedy idnesu a PC.

Vladimír Vokoun: neznám eshop, který by mi poslal zboží a pak fakturu se 14denní splatností.

Zdeněk Šmerda: první nákup a klidně platba kartou. Neměl jsem nikdy problém.

0 0
možnosti
VV

Tak ja si radeji jako pan Hladik obleceni nebo obuv vzdy radeji vyzkousim. prukopnikem internetoveho obchodu byl kdysi diky katalogum v Ceskoslovensku popularni zasikovy obchodni dum Quelle. A diky internetu a kulantnosti take zkrachoval.

vicekrat jsem byl svedkem, jak si damy vyzvedavaly na poste nedoruceny balik od Quelle a jiny, zrejme s nepadnoucim obleceni na naklady prijemce odesilaly.

Jak pisu nize v Nemecku jak se ceska rika na fakturu ci prostrednictvil pay pal je bezna vec. Oni tam vubec lide sobe vic duveruji.

0 0
možnosti
LH

No furt je šance si do jít normálně do obchodu a koupit si zboží, které si vyzkouším...... Pravda neusetrim :-))))

0 0
možnosti
Foto

Teda vy jste hlava, pane Hladík 8-o

0 0
možnosti
Foto

I14v60a50n 41V75e97s19e35l23ý

11. 11. 2018 9:26

Také jsem si u jednoho nového e-shopu objednal bundu. Za prvé mě překvapila dodací lhůta 4 až 8 pracovních dní, ale což. Za druhé nemožnost jednorázového nákupu bez registrace. Za třetí, že v registraci požadují datum narození - odpověděli, že to požaduje GDPR nařízení!? Za čtvrté, že po registraci jsem při objednávce musel všechny registrační údaje zopakovat (v dalších prý už se vyplní automaticky - jenže slavný e-shope žádný další nákup už nebude). Za páté potvrzení registrace přišlo třikrát - dvakrát s oslovením milý Ivan, jednou s milá/ý Ivan aby v objednávce bylo paní Ivan ... . Teď jen čekám co přijde a zda to vůbec přijde - zaplaceno je od úterý kartou protože nerad "honím" hotovost pro pošťáka při dobírce.

O který e-shop se jedná bych zde napsal, ale nevím zda se to smí.

1 0
možnosti
PK

P87a86v18e69l 87K33a38m80a58s

11. 11. 2018 10:21

Milý Ivan, možná vám došla i zboží, která si objednala.

A když nedošlo, tak se vám e-shop jistě omluví. Ale nikde to nezveřejní, aby neporušili GDPR.

Tak držím pěsti. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1310
  • Celková karma 33,60
  • Průměrná čtenost 3002x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.