Děkujeme za pochopení.
O59n66d50ř83e41j 30F10i98l91i45p65c54z67y93k
Noři se zhlédli v elektromotorech.Že bychom byli chytřejší ?
L16u96m64í72r 76V87i72t70h40a
Noři už rychle dávají od elektromobilů ruce pryč. Veškerou podporu zrušili a prodeje elektromobilů v Norsku klesly o řád až dva.
V23o85k55o14u17n 27V43l88a14d22i56m35i55r
Prebirate chybu clanku. Passat rozhodne neni zadny vrcholovy model. Je normalni stredni trida. Vrcholovymi modely jsou Phaeton nebo Arteon. Aby mne nekdo nenapadl ze to uz jsou luxusni vozy, nejsou. Luxusni od VW jsou Bentley nebo Bugatti.
B47o73h80u11s24l91a28v 63D62u17š86e90k
No ono ten optimismus nesmí být tak bezbřehý. Mraky toho za poslední měsíce vyrobeného stojí na parkovištích typu Milovice. Závod MB už sakra silně brzdí výrobu, protože už ta vyrobená neprodaná auta není kam rvát. Passat za karoq a Atecu také není zrovna do plusu.
Takže skepse nikoli, optimismus a samozřejmě pochvalu za VW ano, ale pohled přes takto růžové brýle už je podle mne poněkud nevyvážený.
L72u11m62í10r 15V88i35t37h96a
Ta "neprodaná" auta jsou ve skutečnosti dávno prodaná. Bohužel tam stojí proto, že podle nové legislativy musí výrobci homologovat každou modifikaci základního modelu, což je v situaci, že si zákazník může nakonfigurovat prakticky cokoliv a skoro každé auto je originál, je docela zdlouhavý proces. Takže jde o auta, která čekají na homologaci a svého netrpělivého kupce už dávno mají.
M84a25r91t80i57n 55K61l41í20r
Jj, komunisti a dnešní odboráři žijí ze strašení ostatně nejen oni, ono se vůbec dělá čert z věcí co jsou normální a ti co tomu věří jsou buď líný myslet, nebo ....
Karma...
J67a59n 59Š89i90k
Posoudit v čem je budoucnost nedokážu, jen je jasné, že ve spalovacích motorech ne. Na ostatní mám stejný názor, včetně toho, že si myslím, že bez podpory německého vlastníka by Škoda nebyla dneska, tam kde je. Děkuji taky za optimistický pohled do budoucna, kterých je všude jako šafránu a přeji hezký den
L73u80m51í76r 60V78i68t22h47a
Nezatracujte spalovací motory, ještě dlouho se bez nich neobejdeme. Souhlasím s panem Flaškou, že dohledná budoucnost je v hybridech. Co bude dál, je ještě příliš daleko, a ve hře je více technologií. Od vodíkových palivových článků až po chytré silnice pracující na principu lineárního elektromotoru či bezkontaktního dobíjení.
- Počet článků 1313
- Celková karma 33,80
- Průměrná čtenost 2995x