Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Take sem si kdysi jeste za socializmu prodluzoval leto na malte. ;-D

Jiste tusite jakou mam na mysli.

2 0
možnosti
Foto

Tome, díky - je to moje srdeční záležitost. Psal jsem samostatný blog o balkónech na Maltě - jde o úžasný fenomén. Jinak Malta není jen La Valleta, ale je krásná i na jihu a západě + Gozo. Je potřeba tak 14 dní. R^

4 0
možnosti
Foto

Ano. To jsem také pochopil, že to chce více času. Zaznamenal jsem Váš blog o práskání z kanónu. Ten o balkonech mi nějak utekl. Dohledám si ho. Dík za příspěvek.

2 0
možnosti
Foto

Díky za cestopisný blog o Maltě, Tomáši. Mám velký obdiv k historii tohoto ostrova a také k jeho zákonodárství, které ctí dávné tradice křesťanské Evropy o něco více než jiné státy našeho kontinentu. Inspirujete mě v tom smyslu, že se mi obnovila touha jednou na Maltu zajet. Díky.

3 0
možnosti
Foto

Rozhodně doporučuji. A doporučuji mimosezonu, pokud se nechcete koupat. Nás stála zpáteční letenka se vším všudy 108 Euro na osobu. No, nekupte to :-).

0 0
možnosti
Foto

Naprosto skvělé! Díky R^.

3 0
možnosti
Foto

Pochvala od Vás vždy potěší dvojnásob. Díky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1310
  • Celková karma 33,77
  • Průměrná čtenost 3002x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.