Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Díky, také se budu snažit být více empatický a nenadávat.

1 0
možnosti
Foto

K60a41r12e98l 44M84á28d55l81e

3. 12. 2018 14:51

Bydlel jsem s dcerou v celoročně obývatelné chatě v Šáreckém údolí, Pokojné ulici. Chata má sice jen katastrální číslo a navigace ji nenajdou, ale všem kurýrkám v pohodě stačilo napsat, že stačí zastavit před vilkou čp. XX a my jsme hned naproti. Česká pošta se vůbec o nic nepokoušela - i když jsem se nehnul ze zahrádky a viděl jsem v ulici všechen cvrkot, žádné auto ČP sem nezahnulo. Pak přišla SMS, že jsme nebyli doma.

Teď bydlím druhým rokem na chalupě, tady pošťáci jezdí poctivě. Když někoho opravdu nezastihnou, tak nechají zásilku v Jednotě, kde má pošta kukaň "Pošta partner". Takže to je asi rajón od rajónu jinak.

Co se týče kurýrek, tak jediný problém byl, když něco zvoral dispečink. S řidiči žádný problém. Občas jsem nechápal, když řidič nepřijel ve firemní dodávce, ale nějaké rachotině s provizorním polepem a bez zdvíhací rampy a přivezl mrazák. Nějak jsme ho sundali, ale kdyby byla doma jen nějaká stařenka, tak nevím....

2 1
možnosti
Foto

Tome, skvělá reportáž. Je fajn to vidět z druhé strany R^

10 0
možnosti
Foto

I27v24a55n 80V76e80s51e43l88ý

3. 12. 2018 13:27

Ano, já nadávám na pošťáky, na skutečné pošťáky tedy zaměstnance České pošty. Na doručovatele jiných doručovacích služeb nemám důvod si stěžovat a mám mezi nimi i svého favorita (firmu) kterého volím pokud ho e-shop nabízí. A přivezou mi asi tak trojnásobek zásilek než pošta.

Vemte si jen rozdíl v intervalu doručení zasílaném v SMS nebo mailu - pošta šest hodin a nedodrží to, ostatní dvě hodiny a jen vzácně přijedou max o půl hodiny později. Pošta - SMS o doručení od osmi do čtrnácti přijde v půl dvanácté a nakonec pošťák přijede v pět odpoledne nebo žádné info a další den ve schránce výzva, že balík se ani nepokusili doručit a já si ho mám vyzvednout na poště (o té výzvě píšu vlastně v každé diskusi o poště abych lidi před poštou varoval). Vše je o lidech, někde práci fláká ten na nejnižší pozici a na poště to flákají všichni a ti poctiví dole, pokud se najdou, to nezachrání.a

2 0
možnosti

R^Pěkný vhled do situace a já už to dávno vím. Placičky(chytré telefony) zrychlily všechny činnosti(v očích dispečerů) nejméně čtyřikrát. Pro nás, kteří s placičkami moc nekamarádíme(vůbec) je cesta uzavřena asi k 90ti procentům zaměstnání. Ještě, že si mě dost najímají jako řidiče, protože řídit naopak dneska nechce skoro nikdo:)

0 0
možnosti

To je všechno v pořádku. Je potřeba rozlišovat, jestli doručovatel doručuje, nebo bez pokusu o doručení hází lístky do schránky. Případně zda zaplacený balík do ruky skutečně doručí do ruky, nebo zda úřad vybere peníze za službu a na druhé straně prohlásí, že do ruky nedoručují. Atd...

Mimochodem, jaká je průměrná životnost takového ulítaného doručovatele, než s tím sekne, nebo než to s ním sekne?

2 0
možnosti
Foto

I51v57a93n 64V36e43s26e55l28ý

3. 12. 2018 14:27

Pokud hází lístky do schránky sám tak víte že na to zazvonit kašlal on a pokud jste nebyl doma víte, že u vás skutečně byl. U nás hází lístky do schránky listonoška další pracovní den a tak není nic co by jeho zastávku (snahu doručit zásilku) u nás potvrzovalo.

0 0
možnosti

P66a13v75e22l 92V40é63b67r

3. 12. 2018 11:38

Málo platné, když pošta pracuje špatně, tak prostě pracuje špatně a je jedno, že ti na nejnižších pozicích za to nemohou. To mě, jako zákazníka, nezajímá. Já mohu sice pošťáka politovat, ale nezmění to můj názor na práci pošty.

6 2
možnosti

P10a68v96e43l 56H24e88k

3. 12. 2018 11:31

Za mrzký peníz, dá se dodat. Nebýt diškrecí, dělá to málokdo.

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuji za blog. Když se pracuje s lidmi, má se vždycky hodnotit oboustranně, z pozice "před i za pultem".;-)R^

1 0
možnosti
Foto

ČSSD údajně vstoupila do Babišovy druhé vlády proto, aby mohla plnit svůj volební program. A tohle je v případě České pošty, které šéfuje jako ministr vnitra předseda ČSSD Jan Hamáček - zářný výsledek její urputné státotvorné práce. Rv;-O

0 4
možnosti

P30a70v22e50l 88H96e31k

3. 12. 2018 11:19

Budou trochu mimo, ne?

2 0
možnosti
  • Počet článků 1309
  • Celková karma 34,32
  • Průměrná čtenost 3004x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.