Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Karma. Dal jsem si po přečtení chvilku pauzu. Chtělo by se toho říct tolik. Pěkné vánoce.

3 0
možnosti
DH

D85a61v90i24d 35H44o39r72á92k

23. 12. 2018 18:18

Je to snad ještě daleko, ale něco na tom je. Když se člověk rozhodne odejít, měl by odejít odtud, kde to měl rád a kde se cítil někdy v životě nejšťastněji.

R^

1 0
možnosti
Foto

Silný příběh, Tomáši. A možná pro mnohé potřebný. Patří k vánočním svátkům velmi, velmi vážně

R^R^R^

2 0
možnosti
Foto

Ano, děkuji za Váš vánoční příběh, dárek, přání někoho...R^

2 0
možnosti
Foto

Tome, pěkné a ne tak smutné....Karma. R^

3 0
možnosti
Foto

Tak ,,příjemné spočinutí". Znám jiný příběh. Skutečný. Dospívající kluk. Jeho táta starej ,,španělák", později i bachař na Ruzyni. Jeho starší sestra v srpnu 68 emigrovala. Jeho mladší bráška si sám coby podnikatel ,,sáhl na život". Ale ještě před nimi onen,,dospívající kluk" usnul u štědrovečerního stolu. Navždy. Byl nemocen a hodně. Rodina jej nechala ,,spát". Věděli, co se stalo. Tiše si rozdělili dárky, ty pro něho položili před něj. Znal jsem tu rodinu celou. A ta sestra toho hocha byla mou spolužačkou a kamarádkou. Toto není povídka. ,,Jen" jeden Vánoční příběh:-/

7 0
možnosti
MB

Tak to se vám opravdu povedlo, karmuji - znamenité !! :-) Ze života :

Nechápak jsem rodiče, který odmítal jezdit do svého domu! Předal mi jej, já zveleboval - (Chtěl jsem se pochlubit). Říkal, že jej to drásá, bolí a já mu vůbec nerozuměl! (50 léta, chaosy). Kolega v práci vytvořil, pojem - "Cesta smrti". Jakási tužba objet mládí - ZDŠ, ZVS, fabriku, krčmu, chajdu. Tak jsem vyrazil ! Bál jsem se, že před dcerou budu ronit. KULOVÉ ! Krčmu smetla povodeň, fabrika neexistuje a chajda pod novým majitelem - V katastrofickém stavu! U mne to vyvolalo zcela opačné dojmy a přemýšlím nad tím , jak to můj otec tenkráte vlastně myslel ,... :-)

2 0
možnosti
JZ

J66a87n 70Z20i53e42g95l96e24r

23. 12. 2018 11:43

Zasloužená karma:-)R^

4 0
možnosti
ZJ
  • Počet článků 1309
  • Celková karma 34,41
  • Průměrná čtenost 3004x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.