Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Souhlas, karma. Při pohledu na Hrad mně maně vytane vzpomínka na Jana Nerudu a jeho povídku Kam s ním. V ní se jednalo o starý nepotřebný slamník , možní i p(r)očuraný.

Mnoho lidí , potažmo politiků , řeší obdobný problém . Jedná se ale o onačejší "předmět" - o samotného pp. MZ totiž dle mého názor opravdu zahájil spolu se dvou cháskou závěrečný útok proti integritě státu. Plánovitě a pragmaticky napadá jednotlivé složky ČR. Od tajných služeb , přes třeba vysoké školy či nevládní organizace nyní atakuje soudnictví.

Ne že by bylo vše OK , ale neznám státníka , který by tak destruoval orgány vlastního státu. On se MZ dle vlastní touhy opravdu asi do čítanek a politologických studií dostane. Sice ne v tom smyslu , jak doufá . Spíše vedle takových exotů , jako byl šílený Nero nebo trochu jinak ujetý Chavez.Rv

3 0
možnosti
Foto

J25a81n 62P56e74c81h52a

25. 1. 2019 18:01

Mynář je filuta. Žalobu by mu smetli, tak ji radši stáhne a ještě obviní justici z podjatosti. Hezky nám tu Hrad zavádí praktiky Horní Volty.

11 0
možnosti
AL

Hradní Pán vědomě podkopává pilíře naší demokracie! Hradní Pán vědomě podkopává důvěru v jeden z pilířů demokracie! Hradní Pán vědomě připravuje totalitu v našem státě! Hradní Pán je nebezpečím pro naši svobodu a demokracii!

Já vím, napsal jsem to hloupě, nepřesně a po bolševicku demagogicky. Chápu, že pro to tvrzení nemám žádné důkazy, jinak by byl už dávno odvolán, ale uznejte, že to zní perfektně!

Já bych ho nikdy nevolil, já žádné ty tentononc pilíře nepodkopávám! To dělá ten hradní Pán.

:-)

2 8
možnosti
Foto

J16a23k52u15b 94R88o95t40h

25. 1. 2019 14:59

Karma. Mám za to, že tento Mynářův čin a postoj najde zastání u lidí, s jejichž vzorkem jsem nedávno hovořil. Onen pán měl jasno - česká justice je podjatá, zkorumpovaná a slouží bohatým. Jak se v průběhu rozhovoru ukázalo, tento postoj vznikl po pravomocném rozsudku, který pánovi nařídil, aby tento uhradil klientovi za práci, kterou a) neodvedl, b) dílem zfušoval, čímž klienta poškodil. Klient byl movitý, takže je sprosté, co si k nebohému řemeslníkovi dovolil, a soud je jasně fůůůůůj. Toho Mynář a jeho Zeman jistě osloví.;-D:-/

13 0
možnosti
Foto

A k čemu vlastně soudy, když už máme tu demošku? Karma.R^

7 0
možnosti

Hradní Pán vědomě podkopává pilíře naší demokracie! Hradní Pán vědomě podkopává důvěru v jeden z pilířů demokracie! Hradní Pán vědomě připravuje totalitu v našem státě! Hradní Pán je nebezpečím pro naši svobodu a demokracii!

Vážení! Kdo z vás volil konec demokracie, konec právního státu, konec naší svobody?!?

12 2
možnosti
JZ

Zasloužená karma R^:-)

7 0
možnosti
JH

J86a72n 59H44y46n41e71k

25. 1. 2019 14:36

Oni ti ostatní se nemýlí, oni jsou jenom servilní k politice USA.

1 15
možnosti
Foto

J41a63k47u47b 95R57o70t98h

25. 1. 2019 15:01

A to má s právním státem společného co? 8-o8-o8-o

9 0
možnosti
BM

A nebo je vše trochu jinak.

3 2
možnosti
  • Počet článků 1311
  • Celková karma 34,02
  • Průměrná čtenost 3000x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.