Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Komunisté páchali horší zvěrstva jako banderovci.

0 0
možnosti
MK

Rv Zjednodušeně jsem vyrozuměl, že na Ukrajině žádné fašistické projevy nejsou.Rv

1 3
možnosti
MK

M26i66l86a61n 86K25e14s46l

9. 2. 2019 22:00

Nejsem ani prezident a ani si nemyslím si,že jsem nějaký mudrc.Vystupování pana ministra na Ukrajině se mi však vůbec nelíbilo.Takových jako já je asi více.Nehodnotím zda Benderovci bojovali proti Sovětům nebo Němcům.Znechucen jsem tím jak bojovali.Kuchání lidí zaživa,vytváření věnců oběšených dětí na stromech a podobně.Také mi stačilo vidět policistu na nosítkách,kterému na Majdanu uřízli hlavu.Vím,že na Ukrajině jsou i normální lidé,ale vyzvedávat ty nenormální je špatné.No a že požadujeme,aby naši papaláši při návštěvě Ukrajiny tam řekli,co se nám na nich nelíbí- to je náš blbý zvyk.Ještě nedávno každý náš politik,který jel do Číny, musel Číňany obvinit s nedodržování lidských práv.Když to neprovedl byl kritizován.

8 3
možnosti
Foto

Koukám, že také věříte tomu, co kdo za obrázky sem hodí. Zejména ty děti na stromech - jestlipak víte, o co šlo? Rv

3 0
možnosti
MB

No, zajímalo by mě, jestli se takhle pejorativně o "českém pupku světa" vyjadřujete, i když "Jako člen EU se silnou maminkou v zádech" peskujeme Čínu nebo Rusko ..a jestli tak bedlivě sledujete jejich formulace a reakce na toto naše peskování?;-)

4 4
možnosti
KK

My ne, to jenom někteří naši sebestřední soudruzi. :-/

1 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma :-)R^

7 0
možnosti
PK

Kostlivcem ve skříni ideologie a praktické politiky ukrajinských nacionalistů, jak ji reprezentoval i Bandera , byl a je antisemitismus. Banderovci například v době druhé světové války psali, že „boj proti Židům je v zájmu a tradicích ukrajinského národa“, že „OUN by se měla postavit proti imperialistickým mocnostem včetně Židů, a ne jenom proti imperialismu jako takovému“. Tyto názory rozhodně nebyly excesivní či výjimečné, byly spíš nedílnou součástí ukrajinského nacionalismu (tento antisemitismus byl navíc posílen odporem k bolševismu a k Rusku).

8 6
možnosti
MS

V Německu snad nebyl v době druhé světové války antisemitismus na nejvyšší úrovni? Budeme tím snad dnes argumentovat?

8 0
možnosti
  • Počet článků 1310
  • Celková karma 33,66
  • Průměrná čtenost 3002x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.