Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DR

Když bezmyšlenkovitě rozhazují peníze všude možně jak večerníček noviny, tak bylo jen otázkou času kdy se ucho utrhne a budou muset šetřit.

4 0
možnosti
MB

Z části, jsem sledoval Pravou ruku Levicového hnutí ANO - Otázky VV = Pan Faltýnek je úspěšný malozemědělec z prostějovska. Jakou Plodinu pěstuje není známo - Výnosy má však poměrně slušné ! (Opravdu je nová doba - Mluvit může kdokoliv o čemkoliv, jakkoliv - V neděli, popři sobotu a v pondělí zase tu neděli) :-)

1 0
možnosti
Foto

Nechápu jak na tyhle lži a ufnukané bláboly neustále naskakuje 30 procent lidí....

10 0
možnosti
Foto

To já chápu, to vysvětlil Zeman, když mu to ještě myslelo. Koho nechápu, jsou ti lidé, kteří za ANO kandidují. Ti by do těch třiceti procent snad patřit neměli, ne?

5 0
možnosti
FD

Vždyť ten člověk(Bureš) vůbec neumí mluvit.Koktá páté přes deváté.

3 0
možnosti
Foto

P16e94t83r 72J40o25h84n

24. 2. 2019 22:05

V pohodě, uvidíme co nám řeknou v pondělí. Určitě kampaň ;-D;-D;-D

6 0
možnosti
Foto

... a to zatím žádné problémy v podstatě nejsou:-P

4 0
možnosti
Foto

R^;-D;-D;-D Jak jsem to zaslechl ve zprávách prý: "To nebyl náš rozpočet", tak jsem myslel že spadnu ze židle smíchy. To je dokonalá klauniáda

Stejně mě pobavil ministr dopravy, jak si s naprostou genialitou KONEČNĚ UVĚDOMIL, že výstavbu dálnic brzdí chránění živočichové a ekologičtí aktivisté. Ministerstvo dopravy asi do včerejšku taky nebylo jeho! ;-D.;-D ;-D

10 0
možnosti
Foto

J17a93n 76P36e37c83h45a

24. 2. 2019 20:20

R^ Jak se to říká? Lže, až se mu práší od úst?

8 0
možnosti
  • Počet článků 1309
  • Celková karma 34,32
  • Průměrná čtenost 3004x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.