Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mno , smířlivý projev..... Hned v prvních větách hovoří o " svém pohrdání novináři a statistiky z průzkumu veřejného mínění "...... To by si snad prezident demokratické a vyvinuté země snad neměl dovolit. Veřejně dehonestovat určitou skupinu en bloc !!! Snad Putin nebo Maduro !!

Potom se MZ nemůže divit , že značná část lidí v Česku pohrdá jím. Snad to admina skousne.

11 0
možnosti
Foto

Osobní lékař pana presidenta MUDr. Nečas je typickou ukázkou klouzka. Je představitelem (nevím jak vysokým) toho obskurního spolku, který byl založen jen na velebení svého guru, jiný program nemá,

Pokud se lékař propůjčí k prohlášení, že vlastně cigára a chlast neškodí, měl by tak nějak uvažovat o skončení své praxe a věnovat se čemukoli jinému, nikoli však lidem.

12 0
možnosti
Foto

Znám špičkového chirurga z týmu přednosty Dungla, který kouří a ani abstinentem není. Také vím od známých v mém věku, že jim lékaři radí kouření jen omezit, protože ukončení by jejich tělům neprospělo. Také mají ukončit praxi?

2 1
možnosti

Miloš se sice snažil ale otázkou je jak bude ta jeho volební "agitace" u voličů úspěšná. Osobně o tom těžce pochybuji, byť jeho chyba to nebude.

1 0
možnosti
Foto

Napadlo mě, jestli pan prezident neuvažuje v tomhle případě doslova machiavelisticky, a jestli nepočítá s tím, že takové jeho prohlášení může být vnímáno, jako polibek smrti...:-)

1 0
možnosti
Foto

Nad Vaším názorem, že ČSSD do parlamentu patří, jsem se zamyslel, a tak by si dovolil dodat, že ano, by může mít i více procent, ale viděl bych trochu jinou. Pár použitelných lidí tam je, teď jen obměnit ten (větší) zbytek. R^

2 0
možnosti

Uz se tesim, az Milous Zeman jacne zpivat Suliku, nebo vychodila na bereg katusa, na vysokij bereg nad rekoj.

A musim smutne priznat, ze neco podobneho cinskeho neznam. kdyz jsme se ve skole povinne ucili tyto pisne, chodil Mao v prosivane bunde, kterou mu sili nekde v Ceskoslovensku.

5 2
možnosti
Foto

Ale on tu čínskou určitě umí, já si jen nemohu vybavit slova, jak nám ji zpívala při školní besídce jedna spolužačka. Včetně příslušného tance. Určitě tam bylo "Huang Ho a Jang c ́Jang". ;-D

1 1
možnosti

Opravte si u Netolického ..je hejtmanem pardubického kraje. V HK by ho doufám nezvolili ;-).

1 0
možnosti
Foto

Opravil jsem. Díky za upozornění. Já bych ho taky nevolil :-).

1 0
možnosti
  • Počet článků 1310
  • Celková karma 34,18
  • Průměrná čtenost 3002x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.