Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SB

Ale na nás si troufne a to jsme členem NATO a EU. Představme si, že bychom podle přání některých našich politiků z těchto organizací vystoupili. Po vzoru Ukrajiny bychom se již jistě mohli těšit na internacionální pomoc

...................................

Pokud de o NATO, tak naprostý souhlas. Jsem nesmírně rád, že jsme členové. Sice si nemyslím, že by v dohledné době Rusko na nás zaútočilo, kdybychom členy nebyl, ale je správné, že v NATO jsme.

Ale EU?

To je jen paskvil na zdravý rozum.

0 0
možnosti
MV

Jsem toho svědkem, jak jsme je ve 45pátém roce vítali. Jsem toho svědkem, jak bychom je v 68 roce vykopali. Troufali si, na nás sokolíky, ale perutě jim spálil náš vlastní lid. Nepostavil se, ohnul záda.

0 0
možnosti
Foto

Provokace to byla ze strany Ruska. Jak jinak si vysvětlit, že si dovolí poslat nějakou osobu do státu, kde je tato osoba vedená jako nežádoucí? Ano existuje ještě jedno vysvětlení, hloupost. Ale spíše mám za to, že Rusko zkouší kam až může zajít.

5 0
možnosti
JZ

Chování Zeman v této kauze je ostudné, mám radost z toho, že Česká republika se vůči Rusku zachovala sebevědomě. Není žádný důvod k tomu, abychom na své území vpouštěli ruské agenty. :-)

7 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma R^:-)

4 0
možnosti
Foto

Začal bych odpovědí na otázku v závěru blogu. Co asi tak mohou naši "fandové Ruska" očekávat? Patrně obnovu Brežněvovy doktríny v nějaké trošičku zakuklené, kosmeticky upravené podobě.

3 2
možnosti
PB

Dobrá úvaha, karma.

5 0
možnosti
JN

J59o90s27e73f 38N96i53k17l

7. 3. 2019 18:46

...pane inženýre, tomu se nelze divit..."ocelová" Marija má krásnou tvář ale tvrdý hlas, prostě je to celebrita, první dáma ruské dipllomacie (jak o ní píší jinde), která si troufne nejen na slabší ČR, ale tepe bez ostuchu i Západ a USA bez výjimky...

osoba nežádoucí se vrátila do Moskvy (to je správně), to ostatní nestojí za povšimnutí...

1 2
možnosti
PT

P44e41t79r 30T55o26m78e87k

7. 3. 2019 18:03

Rusko, národ okupantů.

6 1
možnosti
SN

:-)......Němci......národ našich největších přátel !

1 1
možnosti
  • Počet článků 1310
  • Celková karma 33,88
  • Průměrná čtenost 3002x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.