Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MG

Věci se mohou mít zcela jinak, než pan bloger Flaška tvrdí. Protože je dobré, podívat se na věc i z jiného pohledu, dovoluji si čtenáře blogu pana Flašky upozornit, že tím jiným rozšiřujícím pohledem by mohl být například můj blog zveřejněný v reakci na tento blog pana Flaška, a to asi hodinu po něm:

V kauze Faltýnek - Kapsch - soutěžní úřad policie jednala po právu.

Někteří lidé si myslí, že by policie měla být popotahována za odposlech poslance Faltýnka. Jenže pokud ten se mimo svou kompetenci scházel s Kapschem a soutěžním úřadem, důvod k odposlechu to byl jistě pádný! Zasáhl do živého dění

1 0
možnosti
Foto

Pane Gruner proč jste smazal svůj blog? Nebo Vám byl odstraněn? Dle mě byl dobrý a pravdivý.

1 0
možnosti
MB

Fakt je pryč! Asi brzy zmizíme taky ... :-)

0 0
možnosti
MG

Pane Flaška, smazal jsem ho proto, že jsem jej psal jako reakci na ten Váš, když jsem nepochopil vaši ironii. Trochu mne to mrzí, ale nemusejí být dva texty na stejné téma, když jejich názor je v podstatě stejný. I když je pravda, že ted mne to trochu mrzí, protože určitý smysl i tak měl, ale uveřejňovat jej ted ́ znovu by bylo komické ;-). Díky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1310
  • Celková karma 33,89
  • Průměrná čtenost 3002x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.