Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já jsem osobně zdrženlivý v tom hodnocení komu nová strana uškodí a komu nikoliv.

Také se může stát, že SPD a mladší Klaus budou mít dohromady třeba skoro dvacet a ve sněmovně bude chybět Topka, Kdu, Čssd i Stan. Nechme to až na volební rok. Víte jak dobrou kampaň může Kellner profinancovat? A kolik lidí půjde za ksichtem staršího Klause?

1 2
možnosti

Mně se líbí jak máte hned jasno a přesně víte jak se budou lidé chovat a hlasovat, jen jsem pořád nepochopil co má společného My SPD na všechno referendum s Václavem, který zastánce referend fakt není a SPD má na něm postavený program ;-D

0 0
možnosti
Foto

Vystoupit z EU, národní fanatičnost, příklon k Rusku.

2 1
možnosti

Po přečtení mnoha více či méně "chytrých" příspěvků na několika diskusních fórech po vzniku Trikolóry, si kladu stále silněji otázku, co vlastně na VKml. některým diskutujícím vadí, že se do něj někdy hodně hnusně opírají. Vadí jim jeho postoj k EU (s vystoupením z EU aktuálně nesouhlasím), že jí kritizuje v její současné (téměř) zrůdné podobě? Vadí jim jeho postoj k otázce migrantů (po tom, jaké jsou zkušenosti z Německa, Francie, Itálie či Skandinávie je tady taky moc nechci, páč nevěřím, že kdy budou pracovat - jsem tedy fašista?)? Děsí je přímočarost, s jakou VKml. pojmenovává (díky vladnoucí garnituře Agrofertu a Becherovky neřešené) problémy naší země? Vyčítají mu, že je synem otce VK (ale otce si nikdo nevybírá, že...)? Po přečtení tohoto příspěvku jsem usoudil, že je to asi takový mix všeho. Někteří lidé jsou prostě zmatení, že po letech naprosté obsahové prázdnoty vyjadřování všech politiků (ODS nevyjímaje - a to jsem volič ODS) přichází někdo, kdo mluví k věci, rázně, většinou fundovaně a mnohdy odkrývá nepříjemnou pravdu...[>-]

4 1
možnosti

Možná je to prozaičtější. Ti diskutující, kterým VKml vadí mají nějakého svého vůdce/modlu a tak nějak automaticky shazují všechny ostatní.

0 1
možnosti

Je dobrou tradicí dát jim 100 dnů ať se ukážou co mají za lubem :-)

1 1
možnosti

No, nevím. V posledních letech jsem z nouze volil ODS a pokud si to VK nepohnojí, tak to příště raději hodím jemu.

Otázka je, kolik nás takových je? Pro ODS to může být nepříjemný konkurent.

3 1
možnosti
Foto

Jsem za tuto stranu rád. Jak píšete, její podporovatelé se budou rekrutovat z těch uskupení, jejichž redukce je na naší politické scéně žádoucí.

Karma R^

4 0
možnosti

ODS pomalu roste......A co teprve až nasadí do boje expremiérku Nagyovou,ta dřela jako kůň!To bude hukot!

6 4
možnosti

Nebo silný kádr, premiérku Němcovou. ;-D

1 2
možnosti

Minulý týden se VKml zaštiťoval známými a uznávanými osobnostmi jak pan profesor Pirk apod, nějak mi v té jeho koordinační skupině chybí. Babiš se taky zpočátku obklopil známými a respektovanými osobnostmi, kteří od něj dříve či později utekly. Vzhledem k tomu, že pan VKml je podobný egoista jako Andrej, myslím teď ve věci tolerance k jiným názorům, tak z opravdových osobností u něj nikdo nevydrží.

3 2
možnosti
Foto

M81a41r87t54i61n 92K69l38í55r

12. 6. 2019 10:43

Docela jsem se vyděsil na začátku vašeho článku 8-o, ale pak už dobrý mám stejný názorR^

4 0
možnosti

A80d17a43m 49B80í10l77e52k

12. 6. 2019 10:15

Váš úplně nejhorší článek. Dokonce horší než ty, co pojednávají o zahraniční politice. Co se týče domácí, často s Vámi souhlasím, ale tady jste podle mě řádně ujel. Pro mě jako pravičáka, je skvělé, když se objeví někdo, kdo má šanci s klasickou konzervativní politikou uspět, když už to nevyšlo Svobodným ani Realistům. ODS zklamala na celé čáře svým posunem do středových vod a žvaněním o ničem.

6 7
možnosti
Foto

Je mi milejší strana, třeba i levicová, která ale nezpochybňuje naše členství v EU. To je pro mě alfa a omega.

4 5
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS