Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Zasloužená karma R^:-)

0 0
možnosti
OU
PK

to je jasná zpráva...R^:-)

0 0
možnosti
DH

Ale uvědomme si, že ony funkce a domnělá moc mají a dodávají až zázračnou sílu a odhodlání.

Vždyť vzpomeňme na prvního z našich porevolučních Vašíků, který se tehdy chvástal a skhhrrromně hlásal, že phhrrresidentsku funkci vezme a bude vykonávat jen do phhrrrvních svobodných voleb.

No, a výsledek. Nakonec v létech společného státu se Slováky a pozdější ČR se té funkce držel, jak se lidově říká, jako cosi hnědého, nevábně zavánějícího, co je fakt nevhodné zde jmenovat, košile.

2 2
možnosti
Foto

Opravdu je nevhodné abyste zde jmenoval sám sebe.

4 1
možnosti
MB

Jaké nemoci ? Jde o moc, pak jsou všichni zdraví a Mocní ! Taky se jde se na oběd ! Novum protokolu, i s ratolestmi ! Jsem rád, že mé daně podporují i věci užitečné. Nepochybně mezi ně patří děti ! Candát je pokrm zdravý - potřebují je ! Tu dřely jako Bílé koně, posloužily. Pak se zase přísahalo na jejich zdraví - ha, záhadně onemocněly ! Tedy již žádný Rybí tuk = Hradní Candát ! ..:-)

3 0
možnosti
Foto

Co se týče pana Rychetského, slyšel jsem jej naposledy před vánoci při přímém přenosu z Betlémské kaple. Připadal mi velmi rozumný a měl jsem pocit, že tak nějak dospěl do jistého archetypu moudrého starého muže.

7 0
možnosti
Foto

Ovšem až na potřebnou mladickou průbojnost. Přiznejme si, že my dědci to už nevytrhneme! :-)

0 0
možnosti
VH

Proboha, ať Rychecký (jistě ne člověk ideální) vydrží déle, než Zeman!

8 1
možnosti
PK

Normální je , že sebevědomý a zdravý člověk se řídí svým rozumem a někdy i srdcem a tak proč by jste se měl řídit tím co říká někdo, koho si nevážíte a nesouhlasíte s ním proboha?

1 0
možnosti
JN

J47o91s73e25f 26N70i65k89l

3. 1. 2020 10:11

...dopřejme jim pevného zdraví...

3 0
možnosti
Foto

Těsně po vítězství v druhých volbách vypadal Zeman, jako by už byl na cestě do věčných lovišť. Teď vypadá mnohem líp. Asi existují tajné životabudiče, o kterých plebs nemá tušení a jsou jen pro víajpáky.

3 2
možnosti
MM

Vojáci Wermachtu prý dostávali pervitin a sovětští vojáci vodku.

3 1
možnosti
  • Počet článků 1309
  • Celková karma 34,27
  • Průměrná čtenost 3004x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.