Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

Babiš to spočítal takto: Já mám 30% voličů, moje žena 45 let, a ODS 15% preferencí. To je dohromady 90. Když dám tedy 10% DPH na pivo, budu mít 100% úspěšnost.

Může se vám to, pane autore nelíbit, ale spočítané to má správně.

0 0
možnosti
Foto

Karma R^R^R^ U nás do loňska zbyla už jen jediná, poslední hospůdka a její provozovatel to po asi roce zkušeností s EET zavřel. Pak si hospodu vzal jiný, ale už jen jako vedlejší podnikání, na pár hodin k večeru. Tuším, že má otevřeno jen tři hodiny a to ještě ne každý den. Obávám se, že po téhle nezdařené, matoucí taškařici s pivem to i on zabalí ;-(

3 0
možnosti
AL

Když ta Senice je taková malá díra, že když je v hospdě za večer pět hostů, tak si každý myslí, že je Masopust.

:-)

1 0
možnosti
AL

Nenávist k Babišovi mi někdy nedovoluje ani spát...

A zeptal jsem se: “Neruší vás nenávist ve spánku?” Pověděl mi: “Abych byl upřímný, nespím vždycky dobře právě kvůli lidem, které nenávidím. Často na ně myslím a zneklidňuje mě to.” Na to jsem mu řekl: “Já spím vždycky dobře." :) Když někoho nenávidíte, jste k nenáviděné osobě připoutaní a tato osoba vás v myšlenkách neustále pronásleduje a soustavně citově týrá.

Když nenávidíme, jsme sami otevření nenávisti. Proto mám rád svobodu a demokracii.

:-)

0 0
možnosti
Foto

Občane Ličko, je jistě chvályhodné že máte rád svobodu a demokracii. Já mám zase rád lidi, kteří vykazují aspoň zbytkové množství intelektu. Takže k tématu blogu něco umíte?

4 0
možnosti
MK

Nevím jak jinde, ale paradoxně ve Valmezu většina hospodských zvýšila cenu piva o korunu.

Pan premiér, chraň zemi s touhle vládou, zapomíná, že snížené DPH na pivo nekompenzuje zvýšené náklady na mzdy, energie, dopravu.

Takže ne, že pomůže hospodským, ti v důsledku ekonomické politiky tohoto státu odvedou státu daleko více, než je úspora na DPH

2 0
možnosti
LH

Výpočet který používají je trochu jiný 35/100*21 a v druhém případě 35/100 *10 a rozdíl je 3,85 o tom co je správné si každý mysli sve

0 0
možnosti
Foto

Je vidět, že nepodnikáte, DPH, účetnictví a odvádění daní Vám nic neříká. Za tenhle výpočet a odvedení daní byste dostal pokutu pár desítek tisíc, jak to jistě přejete všem živnostníkům.

1 0
možnosti
JB

J16i24r40i 43B49o19r

10. 2. 2020 16:21

Nerozumím.Apeluje na hostinské,aby pivo zlevnili a nižší sazbu zavedl ,aby jim kompenzoval náklady na EET. Slovy klasika," buď jsem blbej já nebo von":-)

4 0
možnosti
MV

cele to kolem piva je takove .... "lidove"...a o to aktualne v Cesku jde

Schillerová zase lze o schuzkach s potomky Machoninovych pri rekontrukci Thermalu v KV a zrejme to nikomu nevadi

po akci s Kremlikem se zase o kousek priblizila doba, kdy zacne dochazet i skalnim, ze neco nejni uplne v poradku

2 0
možnosti
JS

Hospodský si pane Flaško může stanovit cenu jakou chce. Je dobré, že host ví, že došlo ke snížení DPH, tak se pochopitelně také může rozhodnout do které hospody půjde.

5 0
možnosti
Foto

Ano. Ten host jistě ví, jestli je hospodský plátce DPH, nebo ne. Je určitě velmi dobře informován jako náš pan premiér a jeho geniální voliči.

4 0
možnosti
MB

To je tak, když někdo skočí na hoax, že pane Flaško?;-D

1 4
možnosti
Foto

Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/babis-apel-na-hostinske-snizeni-dph-na-pivo-nekolik-sazeb-tydenni-hlaseni.A200210_091628_domaci_kop

A hoax je podle Vás co? Ten článek na portálu pana premiéra, nebo samotná slova pana premiéra?

4 0
možnosti
  • Počet článků 1310
  • Celková karma 33,89
  • Průměrná čtenost 3002x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.