Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P17e46t33r 95L11o87r85e38n79c

16. 2. 2020 11:57

V r. 1989 jsem projektoval nějaké ocelové konstrukce do chemičky v Lovosicích, což bylo potřeba sladit s dodavatelem technologií, kterými v té hospodářsky lehce uvolněné době byl Voest-Alpine z "kapitalistického" Lince. S výkresy na A4 jsem se vydal z Vršovic k tehdy jedinému možnému faxovému spojení - na Rakouskou hospodářskou komoru na Národní třídě. Jejich pracovník to přede mnou prohnal takovým menším "válečkovým mandlem na papír", píplo to a dal mi ústřižek, kde stálo "Receiving OK" a čas. Dojel jsem zpět do kanclu do Vršovic a zavolal do Lince, že si probereme případné úpravy. Jejich pracovník byl zaskočen, že co prudím, když jsem ještě nic neposlal, fax že mají furt zapojenej..., načež se zarazil a povídá, Pardón, zrovna mi fax něco z Čechoslovakaj přijímá - vy to teď posíláte?

Inu - elektronická vyrovnávací nádrž StB - dříve ve sklepě pošty v Jindřišské, fax ale asi už měl čtecí "mezizastávku" jen v MTÚ na Žižkově;-)

2 0
možnosti
Foto

Taky dobrý. Mně vezl známý z Německa počítač (ZX Spectrum) a den dopředu mi zatelefonoval, že "ten přístroj" má s sebou. Strávil ve vazbě pár týdnů. Hrůza.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS