Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KM

Pane Flaško, když tu běží o tu správnou pravdu, vzpomněl jsem si na naši starší komunikaci.

Před 10. dny v noci kol 3. hodiny jste stvořil článek "Lex Babiš je .divadýlko...". Snad si vzpomenete, když připomenu, že jsem Vás oslovil s tím, že z něho nemůžete ani snad spát.

A Vy jste odpověděl cosi o práci na směny. Ale v profilu který se zjevuje spolu s Vaším obrázkem je cosi, co ocituji, či přesněji okopíruji :

"...nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu."

To je poněkud zvláštní, že si ordinujete i noční směny. Nemohl byste prosím v zájmu pravdy tuto raritu nějak vysvětlit, protože teď z ní zase já nemohu nějak spát.

Předem srdečně děkuji.

0 0
možnosti
JZ

Až hysterické rekce jistých diskutujících na Tomáše Flašku svědčí o tom, že napsal výborný blog. Zasloužená karma. R^:-)

3 0
možnosti
Foto

S vaším názorem rád souhlasím.R^, karma a :-)

1 0
možnosti
Foto

Čtěte rychle. Na příspěvek Davida Horáka v 8:50, kde posté opakuje, jak se blogeři Vodvářka a Trizuljak kdysi spletli, jsem reagovala nadlehčeným připomenutím, jak David Horák udělal v jiné diskuzi z pohádkového Hloupého Honzy Hloupého Josefa:

https://vodvarka.blog.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A200220_745889_blogidnes&razeni=vlakno&strana=3

Můj příspěvek redakce smazala. Redakce, která oficiálně ocenila blogery Vodvářku i Trizuljaka, a která Davida Horáka alias Karla Martince musí už dlouho a hodně dobře znát. A ptám se: QUI BONO???

2 0
možnosti
DH

D62a75v92i57d 98H52o24r12á14k

28. 2. 2020 20:49

Ovšem snad Vám došla má odpověď, že se ještě nevrátil, neboť jsem zaslechl, že cestou potkal Jana a patrně se zakecali.

Nicméně také jsem se podivoval, že tento můj příspěvek s reakcí na Váš dotaz ruku v ruce spolu s tím Vaším nějak záhadně zmizel.

Ovšem co je vážnější a nějak nechápu, proč zde motáte mé jméno s nějakým Martincem? Mám docela vážné obavy, zda zde v diskusích nepůsobí nějaký virus podobný tomu čínskému, ovšem s tím rozdílem, že motá jména, jako se to tehdy s tím Josefem stalo mě, nyní Vám a hned ráno v obsahu nosného článku přímo panu Flaškovi

0 1
možnosti
ČP

Jste si hezky naběhl, chytrý pane. Občas Vám v diskusi ujíždějí nervy. A ani se nedivím. Hloupý blog a taková chyba ve jméně osoby, který je blog věnován.

4 1
možnosti
Foto

... jménu osoby, které....

1 0
možnosti
OB

Já po přečtení nadpisu myslel, že píšete o Kavárenském útoku na europoslance Zahradila ;-D "Poplivete" mr. J. a celý IVK pak se nemůžete divit, že Vám to lidi vrací. Musíte si uvědomit, že ta naše parta, narozdíl od Vás, chce Český stát zachovat, my si naivitu nemůžeme dovolit.

4 3
možnosti
Foto

Jasně. A ti co to kazí jsou vlastizrádci jak už dnes řekl premiér. Komunisti také v 30. letech jenom mleli pantem.

2 1
možnosti
Foto

Když tak čtu diskusi, to se fakt vy zastánci té jediné, správné, nezpochybnitelné, protievropské pravdy nezmůžete na nic k tématu blogu? Opravdu máte potřebu i tady dokazovat, že se uboze dokážete trefovat jen do mě a svých odpůrců? A na víc nemáte? Někteří tu mají tu potřebu ukazovat svůj yntelekt i opakovaně. To jste fakt takoví primitivové že víc neumíte?

4 6
možnosti
JN

J42o96s90e88f 62N97i97k35l

28. 2. 2020 17:02

...nějak vám utíkají všechny souvislosti volby rakouského prezidenta...a vám oponovat totiž nemá smysl, protože nemám potřebu ukazovat svůj "yntelekt"...

3 1
možnosti
AM

Zoufalství a bezmoc pseudodemoblogerů je už supertrapná. 

6 1
možnosti
  • Počet článků 1310
  • Celková karma 33,61
  • Průměrná čtenost 3002x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.