Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J69a81n 17S83v37a19t48e45k

2. 9. 2020 19:36

Proč Dolní Chabry jsou proti této variantě obchvatu, když jsou tak daleko?

Odpověď: "ne na mém dvorečku"

Zdánlivá nelogičnost se stane logickou tehdy, když si dohledáme důvod, proč proti tomu jsou - domnívají se (asi oprávněně), že dokončení této části okruhu implikuje dostavbu severní části obchvatu v původní variantě kolem Březiněvsi směrem severně od Chaber... a to je ten jejich "dvoreček".

Ač bydlím v blízkosti Březiněvsi, jsem jednoznačně právě pro tuto variantu obchvatu u Březiněvsi. Variantu severnější by nechtěli řidiči pro její délku moc používat, navíc mezi pravým a levým břehem Vltavy chybí most (první je až v Kralupech)...

1 0
možnosti

Pokud se v tomto státě nebude ctít veřejný zájem a stale beztrestně podotýkám beztrestně bude škodit kdejaký malý Jarda, tak se nic nepostaví.

0 0
možnosti
Foto

Nebál bych se říci až "pikantní skutečnosti".

Díky za ně R^.

2 0
možnosti

Prolhaný "pravdomluvný" Flaška. Nechutné......!

1 16
možnosti

Zasloužená karma Tomáši.R^:-) Na konci září pojedu z ČB do Turnova v pátek odpoledne a už teď se děsím průjezdu Štěrboholskou radiálou.

6 0
možnosti

Skláním se před vaší odvahou. Já bych to zbaběle objel po ose Říčany - Úvaly nebo ještě lépe Český Brod - Lysá nad Labem.

3 0
možnosti
  • Počet článků 1310
  • Celková karma 33,65
  • Průměrná čtenost 3002x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.